معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: تا پایان سال نیروهای انسانی سر و سامان می گیرند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت؛ لطف الله فروزنده افزود: تقریبا تمام دستگاه های دولتی برای اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام کرده اند.

وی گفت: تا پایان سال جاری بساط شرکتی های پیمانکاری جمع شده و همه این نیروها سر و سامان می گیرند.فروزنده افزود: از این به بعد این نیروها بطور مستقیم با دستگاهها قرارداد می بندند و دیگر مشکلی نخواهند داشت.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور چندی پیش گفته بود: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشکل قانونی ندارد و ساماندهی وضعیت این نیروها یکی از مطالبات به حق نمایندگان مجلس بوده که در حال تحقق است.

فروزنده افزوده بود: ما بر اساس ماده 124 قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام کردیم و اعلام شده هر کجا تصدی گری هست یا به اصل 44 قانون اساسی مربوط می شود تعاونی شکل بگیرد و خود نیروها سهام دار آن شوند که این قطعا عادلانه تر از آن است که یک عده ای به شکل برده داری بخشی از حقوق کارکنان را برداشت کنند.
/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
ما در اورژانس پیش بیمارستانی ۱۰ ساله قراردادی هستیم ولی هنوز تبدیل وضعیت نشدیم ودریافتی هامون با پیمانی ها هم تفاوت داره
آخرین اخبار