رئيس انجمن راگبي اظهار داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته با دبير كل اتحاديه راگبي آسيا بزودي شاهد ساخت آكادمي تخصصي راگبي در كشور هستيم.

حسن ميرزا آقابيگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: حضور دبيركل اتحاديه راگبي آسيا از اهميت بسزايي برخوردار بوده و توانست زمينه را براي موفقيت بيشتر اين رشته ورزشي در آينده نزديك فراهم كند زيرا ما خيلي خوب در مورد نقاط ضعف و قوت حاضر در اين رشته برنامه‌ريزي كرده و توانستيم توان خود را در جهت برطرف كردن مشكلات بكار گيريم.

وي افزود: حضور دبير كل اتحاديه راگبي آسيا هم براي ماه بسيار مهم بود زيرا ما توانستيم علاوه بر ارائه گزارش در رابطه با برگزاري كلاس هاي مربيگري و داوري بين‌المللي و قبول عضويت در فدارسيون آسيايي و جهاني و همچنين ساخت و راه‌اندازي آكادمي راگبي به توافق برسيم.

آقابيگ تصريح كرد: با توجه به توافقات صورت گرفته با دبير كل اتحاديه راگبي آسيا بزودي شاهد ساخت آكادمي تخصصي راگبي در كشور خواهيم بود و ما سرمايه‌گذاري‌هاي لازم و كافي را در اين خصوص خواهيم داشت تا نتيجه مورد نظر حاصل شده و بتوانيم با راه‌اندازي اين مجموعه در جهت رشد و توسعه اين رشته ورزشي پيش رفته و نتايج بهتري كسب كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار