همزمان با هفته دوم دی ماه، 22 نمایشگاه هنری در مراکز فرهنگی هنری پایتخت برپا می شود.در این هفته بیش از 190 ویژه برنامه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛نمایشگاه صنایع دستی ایوان هنر، 15 و 16 دی ماه از ساعت 9 تا 21 در فرهنگسرای ملل، نمایشگاه تابلو مقاله پیرامون جنگ نرم در رسانه های دیجیتال روز 11 دی در مدارس منطقه یک، نمایشگاه حجم و نقاشی و نمایشگاه نقاشی آثار زهره جباری تا 16 دی در فرهنگسرای ملل برپا خواهد بود.

نمایشگاه عکس هانیه اسلامیه و یک نمایشگاه گروهی عکس تا 18 دی در فرهنگسرای ابن سینا و نمایشگاه آثار میلاد درویش با عنوان بافت نگار تا پایان هفته در فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد بود.

نمایشگاه عکس زهره عنابستانی در فرهنگسرای سرو و نمایشگاه آثار گرافیک شهرزاد پیرایش در نگارخانه فرهنگسرای شفق تا 15 دی ادامه خواهند داشت. همچنین دو نمایشگاه نگارگری تا 15 دی و خوشنویسی تا 27 دی در نگارخانه فرهنگسرای گلستان برپا خواهند بود.

نمایشگاه های عکس از طهران قدیم تا 20 دی در فرهنگسرای انقلاب، آثار سیاه قلم با موضوع کودکان کار تا 13 دی در نگارخانه فرهنگسرای امید، خوشنویسی تا 15 دی در فرهنگسرای بهمن و نمایشگاهی با عنوان زیارت سیدالکریم در قاب تصویر شامل 92 عکس از زمان ساخت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا 18 دی در فرهنگسرای بهمن برپا خواهد بود.

علاوه بر برنامه های نمایشگاهی، بیش از 170 ویژه برنامه در قالب 39 نشست موضوعی، 23 نشست ادبی، 9 مسابقه، 13 نمایش سینمایی، 15 اجرای هنری، 37 برنامه آموزشی، 12 برنامه ترکیبی، 23 برنامه مذهبی و 4 برنامه گردشگری از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری برگزار می شود.

برگزاری نشست نقد و بررسی دوبله فیلم های کارتونی 15 دی در فرهنگسرای ابن سینا، کارگاه نقد و بررسی آثار سینما کلاسیک 12 دی و روش شناسی نقد فیلم 13 دی در فرهنگسرای ارسباران، نمایش فیلم اخلاقتو خوب کن تا 13 دی در فرهنگسرای اشراق و نمایش فیلم "اسب حیوان نجیبی است" 14 تا 28 دی در فرهنگسرای اشراق و تا 16 دی در فرهنگسرای هنگام و نمایش فیلم سینمایی "در امتداد شهر" تا 16 دی در فرهنگسرای گلستان از جمله برنامه های سینمایی مراکز فرهنگی هنری تهران در این هفته است.

همچنین نمایش پانتومیم "بیداری فرشتگان" تا 15 دی در فرهنگسرای ابن سینا اجرا می شود. نمایش "زخمی که بر دلم نشست" نیز تا 15 دی در فرهنگسرای خاوران اجرا خواهد شد.

نشست باشگاه معماری در فرهنگسرای ارسباران 14 دی ماه و نشست هنر خلاقیت، خلاقیت هنر با موضوع سیر تحولات نقاشی ایران، 13 دی در خانه فرهنگ نور برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار