جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: جهادگران افغاني، اجازه سلطه درازمدت آمريکا بر کشورشان را نمي‌دهند و در وقت مقتضي، امريکا تاوان بي حرمتي به قرآن، اين کتاب مقدس الهي را خواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار مسعود جزايري با اشاره به سوزاندن قرآن توسط سربازان آمريکايي مستقر در افغانستان، اظهار داشت: آمريکا از ابتداي اشغال نظامي افغانستان با آسيب‌هاي زيادي روبه‌رو بوده و موضوع قرآن‌سوزي اخير آمريکايي‌ها در اين کشور، مبدأ تحولاتي است که با مديريت مردم افغانستان و عليه متجاوزان آمريکايي شکل خواهد گرفت.

اين مقام عاليرتبه نيروهاي مسلح تصريح کرد: موقعيت نظاميان آمريکا در خاک افغانستان داراي ضعف و شکنندگي‌هاي فراوان است و قطعاً اوباما از اين تجاوزگري و اشغال، بهره‌اي نخواهد جست و به خصوص در جريان انتخابات رياست جمهوري آمريکا وي بايد پاسخگوي بسياري از ناکامي‌هاي خود در اين کشور باشد.

وي عنوان کرد: مردم افغانستان و ساير مسلمانان با پديده قرآن‌سوزي اشغالگران آمريکايي برخورد خواهند کرد و در وقت مقتضي، آمريکا تاوان بي حرمتي به قرآن، اين کتاب مقدس الهي را خواهد داد.

سردار جزايري خاطرنشان کرد: جهادگران افغاني، اجازه سلطه درازمدت آمريکا بر کشورشان را نمي‌دهند و تلاش آمريکا براي انعقاد معاهدات استراتژيک، بي نتيجه خواهد بود. /ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار