وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی برای افزایش سرمایه گذاری در توسعه و نوسازی معادن گفت: سرمایه گذاری در بخش گلوگاه ها موفقیت 100 درصدی را در بر دارد .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، "مهدی غضنفری " در جلسه مدیران ارشد سازمان ایمیدرو با بیان اینکه باید کاری کرد که در سال 91 گلوگاهی در حوزه معادن وصنایع معدنی نداشته باشیم ، گفت : گلوگاه ها نقاط حادثه خیز هستند و باید از سر راه برداشته شود .

وی همچنین باتاکید بر مدیریت پروژه ها و سرمایه گذاری درصنایع بالادستی و پایین دستی گفت: باتوجه به وجود مدیران قوی ، خلاق و صاحب فکر در سازمان توسعه و نوسازی معادن باید برای هماوردی مشترک که ایمیدرو است ، همیاری بیشتری داشت .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین بر ضرورت طراحی آرمان مشترک ، نگاه جمعی و هدف مشترک در سال 91 تاکید کرد و گفت : اگر تصویری روشن از آینده ترسیم نشود ، هماوردی کمتر شده و آن گونه که انتظار می رود به اهداف نخواهیم رسید.

هماهنگی و تعامل برای حل مشکلات و قدرتمند تر کردن سازمان ایمییدرو ، استفاده از توانمندی های قانون بودجه در حل مشکلات ، شناسایی موقعیت سرمایه گذاری هایی که می توان ازطریق ایمیدرو ایجاد کرد ، ایجاد فرصت های جدید توسط افراد در سرمایه گذاری ها از جمله توصیه های راهبردی دکتر غضنفری به مدیران ایمیدرو برای سال 91 بود .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین پس از شنیدن مشکلات مربوط به فولاد و آلومینیم ، دستورات لازم را صادر کرد .

غضنفری در ادامه گفت :باید هماهنگی لازم در مجموعه مدیران واحدها با توجه به شرایط ورود به صورت منسجم ایجاد شود تا از این طریق مشکلات پایش شده و نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

همچنین سرپرست ایمیدرو درباره این جلسه به شاتا گفت : پایش تولید و ارایه راهکارها برای رفع مشکلات برخی واحدها از هدف های برگزاری این نشست بود ، در برخی موارد تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد و برای موارد مطرح شده دیگر مقرر گردید تا جلسات مشترکی با برخی دستگاه های مرتبط برگزار شود .

" وجیه اله جعفری " ، افزود: ایمیدرو یکی از سازمان های بزرگ کشور است و مشکلات مبتلا به واحدهای تولیدی نیز متوجه این سازمان است که این جلسه به رفع آنها کمک بسیاری کرد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار