فرامرز طاهري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: سياست اصلي شركت سايپا مديريت هزينه توليد و جلوگيري از افزايش قيمت محصولات در سال آينده است.
وي ادامه داد: مديريت هزينه توليد در اين شركت با افزايش بهره وري و همچنين توسعه ظرفيتهاي توليد صورت مي گيرد.
مدير فروش سايپا با بيان اينكه عرضه محصولات اين شركت در سالجاري 10 درصد نسبت به سال قبل افزايش يافته اظهار داشت: سعي شده با افزايش عرضه محصولات در بازار و تسريع در تحويل خودروهاي پيش فروش در روزهاي پاياني از افزايش قيمت محصولات در بازار و بروز دلال بازي در اين حوزه جلوگيري شود.
وي خاطر نشان كرد: در راستاي كنترل شرايط بازار و كاهش نوسانات قيمت محصولات پيش فروش هاي متعددي براي سال آينده در اين شركت در نظر گرفته شده است./ک