رئيس هيئت شمشير بازي استان فارس گفت: در راستاي گسترش رشته شمشيربازي در استان فارس، مربيگري اين رشته را در سطح استان و توابع گسترش مي دهيم.

محسن كريمي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زمانيكه هيئت شمشير بازي استان فارس را تحويل گرفتم اين هيئت وضعيت نامطلوبي را سپري مي كرد فضاي آموزشي مناسب نداشت و حتي سالني را هم براي تمرين و برگزاري مسابقات در اختيار نداشت.

وي در ادامه افزود: اما هم اكنون با پي گيري هايي كه انجام شد تقريبا تا چند وقت آينده به هيئت يك سالن اختصاصي تعلق مي گيرد در حال حاضر نيز به صورت چرخشي تا زمان در اختيار گرفتن سالن اختصاصي تعلق مي گيرد در حال حاضر نيز به صورت چرخشي تا زمان در اختيار گرفتن سالن اختصاصي از مكان هاي ورزشي دولتي استفاده كنيم.

* با كمك فدراسيون تجهيزات سالن ها را فراهم كرديم

كريمي گفت: با كمك فدراسيون تا حد زيادي توانستيم تجهيزات و امكانات مربوط به اين رشته كه تا قبل از اين به صورت محدود وجود داشت را فراهم كنيم.

* كلاس هاي مربيگري را در توابع ها هم توسعه داده ايم

رئيس هيئت شمشيربازي استان فارس گفت: در راستاي اهداف متعالي هيئت و گسترش اين رشته و اقدام به برگزاري كلاس هاي مربيگري در سطح توابع نموديم كه هم اكنون نيز دو دوره آن در حال پي گيري است.

كريمي خاطرنشان كرد: كار سختي را پيش رو داريم به تقويت زير ساخت ها بايد بپردازيم و در واقع يك كار پايه را انجام دهيم.

رئيس هيئت شمشيربازي استان فارس يادآور شد: در مدت كوتاه كار هيئت موفق شديم تيم را به صورت كامل به مسابقات كشوري در 3 اسلحه و تمامي رده هاي سني به مسابقات كشوري اعزام كنيم كه پيش بيني مي شود اگر همين روند ادامه يابد تا حداكثر 1 سال ديگر در كشور حرف زيادي براي گفتن داشته باشيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار