بهار طبيعت همراه با شبكه آموزش

شبكه" آموزش" سيما همزمان با فرا رسيدن سال نو برنامه هاي متنوع و جديدي را تهيه و توليد كرده كه همزمان با شروع سال جديد روي آنتن مي رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛امروز 22 اسفند نشست خبري مديران و تهيه كنندگان شبكه آموزش با اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتداي نشست اسرافيل عملداري قائم مقام شبكه آموزش گفت:شبكه آموزش از 27 اسفند ساعت 19 الي 23 برنامه هاي نوروزي خود را آغاز مي كند كه شامل ويژه نامه نوروزي "چكامه" به تهيه كنندگي اميرحسين آذر و برنامه "راديو7" به تهيه كنندگي محمدصوفي و منصورر ضابطيان به همراه ميهمانان ويژه اي كه در اين ايام دعوت شده اند به سمع و نظر مخاطبان اين شبكه خواهد رسيد.

همچنين؛برنامه "گل آموز" به تهيه كنندگي سارا روستاپور "زوج برتر" به تهيه كنندگي "حسين باقري"،‌"نورزنامه" اميرقميشي و برنامه "صداي پاي آب" به تهيه كنندگي سيدمحمدمناجاتي از برنامه هاي شبكه آموزش سيما هستند كه در ايام عيد به صورت ويژه به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وي بيان كرد:از برنامه هاي تأمين شبكه همچون مستند علمي،هنري،سرگرمي،‌موسيقي به همراه تصاوير "جنگ صبحگاهي، "شكرستان"و "مستندهاي داخلي و خارجي جديد7" و سريال هايي از جمله "دنياي شيرين دريا"‌و "ابوعلي سينا" را به صورت بازپخش در برنامه هاي نوروزي خود گنجانده ايم.

مجيديوسفي تهيه كننده برنامه "صفر و يك" درادامه نشست گفت:به دليل تخصصي بودن برنامه در ا يام نوروز برنامه خاصي نداشته؛اما با تغييرات اساسي و تجديد نظر در برخي از آيتم ها را در برنامه لحاظ خواهيم كرد و سعي داريم در سال جديد آموزش پايه اي رايانه از جمله پرداخت قبوض و ثبت نام اينترنتي را براي همه سنين در برنامه فراهم كنيم.

همچنين؛كيوان مدني تهيه كننده برنامه "شفاف" افزود:برنامه تلويزيوني "شفاف" يكي از جديدترين برنامه هاي تركيبي در طول 6 ماه گذشته است كه ساختار و پخش آن در مهرماه شكل گرفت.

اين تهيه كننده در ادامه گفت:برنامه "شفاف" تاكنون يكصدو دهمين برنامه خود را پشت سر گذاشته و سعي كرديم تا شكل و فضاي برنامه با اطلاع رساني آگاه سازي و آموزش در 5 جلسه به واكاوي موضوع مورد نظر بر درجهت آشنا مخاطبان بپردازيم.

وي در ادامه بيان كرد:هم اكنون با رسيدن به ايام نوروز سعي داريم مباحثي درحوزه هاي اجتماعي،اقتصادي و همچنين موضوع سفركردن را با مسئولين مربوطه به بحث و گفتگو بگذاريم و در اين فصل به دليل امتحانات دانش آموزان بيشترين تمركز برنامه پيرامون مبحث آموزش و كنكور است.

در ادامه نشست؛اميرحسين آذر يكي ديگر از تهيه كنندگان اين شبكه اظهارداشت:در ايام نوروز "چكامه" برنامه اي را با عنوان "‌فينال فينالست ها" كه در قالب برنامه اي مفرح و جذاب را براي مخاطبان تهيه شده و سعي كرديم تا بار ادبي و آموزش آن كمرنگ تر از قبل به تصوير كشيده شود.

همچنين يك ويژه برنامه اي در شب سال تحويل با عنوان "پله پله تا ملاقات بهار" را در برنامه خواهيم داشت كه 29 اسفند از ساعت 19 الي 23 پخش مي شود آذر در ادامه تصريح كرد: از ديگر بخش هاي اين برنامه جنگ ادبي،هنري است كه با دعوت از ميهمانان تاجيكي جشن نوروز را در كشور تاجيكستان مورد بررسي قرار مي دهند.

عليرضا سپهرين در پايان نشست خاطر نشان كرد:در برنامه "فرصت برابر" اشاره اي به دوران طلايي نوروز كه فرصت مناسبي براي دانش آموزان در جهت تمرين تست زدن و مرور درس ها است را تهيه و تدارك ديده ايم.

همچنين؛در برنامه "كارنامه 20" كه براي دانش آموزان اول تا سوم دبيرستان تهيه شده آيتم هايي را در گروه هاي درس هنر،رياضي، تجربي و زبان خارجي گنجانده شده تا آموزش صحيح و مناسبي را براي دانش آموزان ارائه دهيم.

گفتني است؛در پايان اين نشست "محمدمهدي قاسمي" از اصحاب رسانه با اهداي جوايز از آنها تقدير و تشكر كرد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار