پخش کننده فیلم سینمایی "زمانی برای دوست داشتن" هیچ گونه هزینه ای برای تبلیغات این فیلم نکرده است.

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی "زمانی برای دوست داشتن" در گفتگو با

خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران

در خصوص نحوه اکران این فیلم گفت: متاسفانه پخش کننده این فیلم، هزینه ای برای تبلیغات این فیلم نکرده و این موضوع در کنار زمان اکران دست به دست هم داده تا آنطور که انتظار داشتیم فیلم فروش چندانی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: هیچ فیلمسازی دلش نمی خواهد وقتی یک فیلمی را می سازد آن را در اتاق خود به یادگار نگه دارد. بلکه تمامی شوق و انگیزه او برای ادامه کار این است که فیلمش به نمایش عمومی درآید.

سبط احمدي ادامه داد: اهمیت اکران شدن فیلم برای یک فیلمساز از یک طرف و عدم فروش فیلم بعد از اکران نیز موضوعی دیگر است که او همواره با آن ها درگیر است.

تهیه کننده فیلم سینمایی "شیر تو شیر" به تولید حجم انبوهی از فیلم های سینمایی در طول سال اشاره کرد و گفت: در طول سال تعداد بسیاری فیلم سینمایی تولید می شود که متاسفانه شرایط اکران پیدا نمی کنند، اما هیچکس پاسخگوی این مشکل نیست و فکری به حال چرخه تولید و اکران فیلم ها نمی کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی "زمانی برای دوست داشتن" به وقفه طولانی ساخت و اکران این فیلم اشاره کرد و افزود: زمانی برای دوست داشتن نزدیک به 4 سال در صف طولانی اکران ماند و بعد از 4 سال به ناچار در زمانی مرده و غیر مناسب اکران شد.

وی به اکران فیلم در 7 سینما اشاره کرد و گفت: فیلم در 7 سالن سینمایی اکران شده و 11 سانس برای نمایش بیشتر ندارد از این تعداد سالن سینمایی نمی توان انتظار فروش بیشتر داشت گر چه در این روزها من به سالن های سینمایی نمایش دهنده سر زده و با مخاطبان از نزدیک برخورد داشته ام و نظرات آن ها را جویا شده ام./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار