احمد كرفي مدير عامل امداد خودرو سايپا گفت: اجراي پروژه X100 در محصولات سايپا موجب ارتقاي كيفي آنها و در نهايت كاهش تعداد خدمات رساني به مشتريان شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ كرفي در مراسم افتتاحيه طرح خدمات و امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا ضمن بيان اين مطلب افزود: در سال جاري به دليل اجراي پروژه X100 در محصولات سايپا، اين محصولات كيفي تر شده و در نتيجه تعداد خدمات رساني به مشتريان نيز كاهش يافته است.

وي ادامه داد: تا سال 89 و قبل از اجراي پروژه X100  17 درصد تماس هاي تلفني به امداد خودرو به عمليات اجرايي منجر مي شد كه اين ميزان در سالجاري كاهش چشمگيري داشته است.

كرفي با تاكيد بر اينكه برنامه ريزي فعاليت هاي امدادي در نوروز از چندين ماه پيش صورت گرفته، اظهار داشت: ايجاد هماهنگي بين 11 هزار و 500 همكار و تجهيز 600 ناوگان امدادي در طول طرح 20 روز نوروز كار بزرگي است كه توسط همكاران، در گروه خودروسازي به خوبي مديريت شده است.

وي با اشاره به خريد 100 دستگاه كاميون براي افزودن به ناوگان امدادي ادامه داد: در نوروز 91، 11 دستگاه به صورت آزمايش مورد استفاده قرار مي گيرند.

مدير عامل امداد خودرو سايپا افزود: همچنين امسال 60 درصد از ناوگان امدادي نوسازي شده اند.

وي خاطرنشان كرد: به منظور كاهش هزينه و تسريع در امر خدمات رساني در سال جديد خودروهاي امدادي به موتورسيكلت هاي امدادي تغيير مي كنند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار