در آستانه سال نو و ايام نوروز برنامه تلويزيوني "دوربين 7" بخش هاي متنوع و ويژه اي را در 5 نوبت از شبكه آموزش به سمع و نظر مخاطبان مي رساند.

محمد خدادي،تهيه كننده اين برنامه درگفتگو با خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران افزود:"دوربين 7 "فرصت مناسبي براي آموزه هايي نو به فراخور حال مردم در زندگي آنها است كه مي توانند با ارتباط با اين برنامه از آن بهره ببرند.
وي اظهار داشت:"دوربين "7 در قاب دوربين هفت دقيقه اي خود در سطح شهر،زواياي مختلف شور مردم در آستانه سال نو را به نمايش مي گذارد.
تهيه كننده برنامه صبح تهران بيان كرد:اخلاق در خانه تكاني،ايمني در خانه تكاني و چگونگي استفاده از مواد شوينده در اين روزها از موضوعات اين هفته برنامه دوربين 7 است.
همچنين در اين برنامه از متن هاي ادبي مخاطبان به صورت زيرنويس ارائه مي شود.
خدادي گفت:در ايام عيد "دوربين 7" به سراغ مشاغلي همچون گروه امداد، پليس، بيمارستان و شركت گاز كه بيشترين نقش را در تامين نيازهاي مردم جامعه دارند،خواهد رفت و همچنين هشدارها و توصيه هايي پيرامون سفر،توسط كارشناسان و مسئولين به مخاطبان ارائه مي شود.
وي خاطرنشان كرد:اين برنامه موضوعاتي در زندگي روزمره مردم با پردازشي متفاوت با بهره گيري از آموزه هاي مناسب توسط كارشناسان مربوطه براي بينندگان ارائه مي دهيم./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار