دبير سياسي جامعه اسلامي دانشگاه شهيد رجايي تهران با تاکيد بر اينکه سوال از رئيس جمهور نبايد جنبه تبليغات انتخاباتي پيدا کند، گفت:‌ نمايندگان کاري کنند که از جلسه پرسش و پاسخ رئيس جمهور بهترين نتايج حاصل شود.

محمد مختاري دبير سياسي جامعه اسلامي دانشگاه شهيد رجايي تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره سوال از رئيس جمهور گفت:‌براساس وظيفه مجلس مبني بر سوال از وزرا و حتي رئيس جمهور در خصوص پاسخگويي به كارهاي انجام شده و بنابر سوگندي كه نمايندگان مجلس خورده اند اگر واقعا ابهامي در مورد كارهاي دولت دارند بايد اين وظيفه را با توجه به جايگاه مجلس به نمايندگي از مردم در دفاع از حقوق مردم و حفظ مصالح كشور پيگيري كنند.

وي ابراز داشت: سوال از رئيس جمهور در راستاي دفاع از حقوق مردم باشد و خدا ناكرده به دليل در پيش رو بودن دور دوم انتخابات در تهران جنبه تبليغاتي پيدا نكند.

مختاري در ادامه افزود: سوال از رئيس جمهور تبديل به مراسمي جهت تسويه‌حساب‌هاي حزبي نشود.

وي با توجه به حساسيت موضوع و شكست دشمنان از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: اميدواريم نمايندگان و رئيس جمهور با درك شرايط موجود اجازه سو استفاده بيگانگان در ضربه زدن و تخريب نظام را ندهند و نمايندگان فضاي مجلس را به سمتي هدايت كنند كه بتوان از جلسه بهترين نتايج را دريافت كرد.

مختاري خاطرنشان كرد: وقت مجلس صرف حاشيه‌ها و دولت نيز از اين فرصت استفاده كند و با شفاف‌سازي ابهامات موجود را برطرف سازد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار