رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای پرداخت یک ماه عیدی مددجویان22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که این بودجه از محل صرفه‌جویی برهزینه‌ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از نشست خبری پایان سال سازمان بهزیستی کشور، دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امسال برای نخستین بار معادل 2 ماه مستمری مددجویان عیدی به آنها پرداخت شد افزود: برای پرداخت این عیدی 22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که عیدی تاکنون بین 19 استان کشور توزیع شده و مابقی استان‌ها نیز تا پایان هفته اعتبار خود را برای پرداخت عیدی دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سای آینده سازمان بهزیستی اعطای کارت افتخاری مددکاری است یادآورشد: این کارت اول میان خبرنگاران توزیع خواهد شد.
هاشمی درباره تشکیل کمیته مناسب سازی معابر و محیط شهری اظهار داشت: این کمیته تخصصی تشکیل شده و پایش‌های لازم در حال ارزیابی است که در این راستا با شورای عالی استان‌ها نامه‌ای مبنی بر مناسب سازی معابر و محیط شهری صورت گرفته که در این زمینه تهران در اولویت قرار دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص رشد اعتبار این سازمان در سال جدید یادآور شد: بودجه سازمان بهزیستی 25.5 درصد رشد داشته است که این سازمان جزء دستگاه‌هایی بوده که رشد اعتبار بیش از 20 درصد را تجربه کرده است.
وی درباره نامه‌هایی که در سفرهای استانی در خصوص سازمان بهزیستی تحویل ریاست جمهوری می‌شود گفت: نامهها به صورت کاملاً به روز پاسخ داده می‌شوند و کمیته سفرهای استانی سازمان بهزیستی کشور از یک روزقبل از سفر در استان وشهرهای مختلف آن مستقر می شوند و نامه‌ها را به صورت کاملاً به روز پاسخ می‌دادند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور به فروش 20 قلم از هدایای رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: طی چند روز گذشته 20 قلم کالا از هدایای رئیس جمهوری به فروش رسید که در آمدی بالغ بر405 میلیون تومان عاید نهضت تامین مسکن و صرف هزینه برای معلولان می‌شود و فاز بعدی فروش هدایای رئیس جمهوری به اوایل سال آینده موکول شده است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار