150 نسخه از رمان" سوران سرد" نوشته جواد افهمی تولید مرکز آفرینش ادبی حوزه هنری به کتابخانه های عمومی استان تهران ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، ملک زاده درباره اين كتاب، گفت: رمان «سوران سرد» در مورد يك عده سرباز در حال خدمت سربازی است كه در منطقه غرب كشور در دو پايگاه در حال خدمت هستند.

وی ادامه داد: وقایع رمان سوران سرد مربوط به حوادث کردستان در نیمه اول دهه ۶۰ است. محل وقوع حوادث داستان، پایگاه سوران در بخشی از ارتفاعات کردستان می باشد. كل منطقه و اين دو پايگاه در معرض خطر سقوط است و در همين حال يكی از دو پايگاه سقوط می كند و در پايگاه ديگر هم يك جاسوس پيدا می شود كه شروع به جاسوسی برای شبكه ضد انقلاب و گروه كومله می‌كند و ...

ملک زاده گفت: این رمان یکی از آثار داستانی قابل توجه در سال‌های اخیر است که توانسته با استفاده از مضمون بکر و بهره‌گیری از انواع ترفندهای داستانی جایگاه شایسته‌ای در میان رمان‌های دفاع مقدس به خود اختصاص دهد.

گفتنی است، رمان «سوران سرد» جواد افهمی در دو جايزه قلم زرين و چهاردهمين دوره جايزه كتاب فصل به عنوان نامزد كتاب برگزيده انتخاب شده بود.رمان «سوران سرد» توليد مركز آفرينش های ادبی حوزه هنری در 528 صفحه، قطع رقعی و در تيراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قيمت 9 هزار و 900 تومان توسط سوره مهر عرضه شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار