مدیر کل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: بارش پراکنده ای در زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و در بعد از ظهر در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

عبدارضا امیدوار مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور گفت: براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز بارش پراکنده ای در زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و در بعد از ظهر در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

                                                    

وی افزود: فردا در نواحی شمال غرب، استان های واقع در حاشیه البرز، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران و برف انتظار می رود.

امیدوار تصریح کرد:از صبح جمعه بتدریج بارش باران و برف ابتدا بصورت پراکنده در شمال غرب آغاز می شود و بتدریج نواحی البرز و شمال شرق کشور را نیز در بر خواهد گرفت واین وضعیت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در نواحی ذکر شده بطور متناوب ادامه می یابد.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور خاطرنشان کرد:امروز و فردا در اکثر ساعات مناطق جنوب غرب و غرب کشور غبار آلود پیش بینی می شود و همچنین نیمه غربی خلیج فارس به همراه وزش باد نسبتا شدید مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا و جمعه در مناطق مرکزی کشور و استان های واقع در دامنه های شرق زاگرس در برخی ساعات وزش باد شدید انتظار می رود.

امیدوار درخصوص وضعیت آب و هوای امروز استانهای تهران و البرز گفت: آسمان استانهای تهران و البرز امروز تا قسمتی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود./ق2

مصاحبه از عاطفه کاهه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار