دروازه بان تيم ملي گفت: باعث تاسف است كه قرارست فوتبال از بين رفته و هيچ احترامي حفظ نمي شود.

مصطفي نظري،دروازه بان تيم ملي فوتسال كشورمان و كاپيتان باشگاه گيتي پسند اصفهان در خصوص بحث هايي كه به تازگي مطرح شده است در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:من نميدانم اين بحث تباني تا كي قرار است ادامه داشته باشد.

وي افزود:من نمي دانم چه بگويم واقعا مديران از تيم ما با آن تعداد ستاره انتظاري غير از اين داشتند؟

ما حتي بايد با تفاضل بيشتر پرسپوليس را مي برديم چرا كه سطح تيم ما با سطح پرسپوليس زمين تا آسمان تفاوت دارد.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد:اگر عملكرد باشگاه پرسپوليس را در طول فصل بررسي كنيد متوجه مي شويد كه اين تيم بيشترين گل خورده را در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال دارد.

ما در برابر اين تيم دست به ريسك بزرگي زديم و پنج نفره بازي كرديم. با بيرون رفتن من و اضافه كردن يك بازيكن ديگر اين اتفاقات را مي شد پيش بيني كرد.

پرسپوليس دفاع متزلزلي دارد. ولي متاسفانه پس از اين اتفاق شاهد بوديم كه هر روز همه بر عليه هم مصاحبه مي كنند و صحبت هايي را مطرح مي كنند.

متاسفانه قداست فوتسال در حال از بين رفتن است. هر روز كوچكتر به بزرگتر توهين مي كند حرفي كه رضا لك به حسين شمس زد خجالت زورو يك فاجعه بود. متاسفانه اين كار باعث مي شود بعضي ها سوء استفاده كنند و كيته هاي شخصي خود را بيرون بريزند.

وي ادامه داد:منصوري تيم بزرگي است بازيكنان خوبي دارد و با همين بضاعت كم پا به پاي تيم ما در ميدان بازي مي كند. ولي اين بحث كه با از دست دادن قهرماني قهرماني ما را لوث كنند خيلي زشت است.

وي ادامه داد:بازي ما بزرگنمايي شد ولي اتفاقي كه در بازي منصوري و ماهان افتاد هم به همين بودار بود.

دروازه بان گيتي پسند با اشاره به اين مطلب گفت:امسال قسمت ما شد كه به آسيا برويم ما تيم بزرگي هستيم و نماينده خوبي در آسيا خواهيم بود.


منصوري با حضور در آسيا دومي را بدست آورد و مارين مقام را به اولي تبديل مي كنيم.

***شايد در گيتي پسند نمانم

مصطفي نظري در خصوص ادامه داد:هنوز وضعيتم مشخص نيست،‌من چند پيشنهاد خيلي خوب براي ادامه فعاليت در ليگ سال آينده دارم و احتمال دارد در ايران هم نمانم.

وي گفت:نمي توانم نامي از كشور خارجي كه خواستار حضور من شده است ببرم. چرا كه در حال حاضر همه چيز در حد حرف است ولي در صورتي كه اين مسئله به نيتجه اي برسد آن را بيان خواهم كرد.

وي گفت:البته من در تيم گيتي پسند كاملا احساس راحتي مي كنم هر نظرم نسبت به اين تيم و ادامه فعاليت در جمع سرخپوشان كاملا مثبت است ولي به عنوان يك دروازه بان حرفه اي بايد همه شرايط موارد پيشنهادهايم را در نظر بگيرم و پس از آن به نتيجه اي برسم.

وي در پايان گفت: اميدوارم هر چه زودتر جوي كه به وجود آمده است جمع شد. بي احترامي ها ريشه ي فوتسال را نابود مي كند و نبايد اجازه داده شود.

همه به هم بي احترامي كنند اميدوارم عباس ترابيان هر چه زودتر با اين اتفاقات برخورد كند تا بيش از اين براي قهرماني ما تخريب چهره نشود./حس/.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار