جواد خوشدل گفت: چيزي كه در اردوي تيم ملي وزنه برداري مي بينم فقط نظم و انضباط بوده كه لازمه موفقيت در المپيك است.

جواد خوشدل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: چيزي كه در بدو حضور در جمع ملي پوشان وزنه برداري برايم غير منتظره بود نظم و انضباط بالاي حاكم بر اردوي تيم ملي بود كه در حدود 5 سال قبل در دوره سرمربي گري ايوانف بود چنين نظم و انضباطي را به ياد ندارم.

وي ادامه داد: تمرينات تيم ملي پرنشاط و با نظم زير نظر كوروش باقري برگزار مي شود كه اين تمرينات به طور حتم بايد وجود داشته باشد كه تيم قدرتمندي راهي مسابقات بزرگ المپيك 2012 لندن شود.

خوشدل تصريح كرد: تمرينات صبح گاهي از ساعت 7.30 آغاز مي شود شبنه در همان روز اول تمرينات همه ملي پوشان زودتر از كادر فني در محل اردو حاضر شده بودند كه اين مساله براي من جاي تعجب داشت چون فكر مي كردم شايد لازم باشد كه براي حضور وزنه برداران در محل تمرين آنها را از خواب بيدار مي كردم.

وي ادامه داد: نظم و انضباط حاكم بر اردوي تيم ملي وزنه برداري و فشار زيادي كه وزنه برداري ملي پوش تحمل ميكنند لازمه موفقيت است كه راحت تر به هدف خود برسند.

خوشدل تاكيد كرد: با ادامه اين روند در تيم ملي وزنه برداري با توجه به انگيزه بالايي تمام نفرات ملي پوش افتخار آفريني درالمپيك لندن دور از ذهن نيست چون با اين فشار زياد راحت تر وزنه برداران به مدال المپيك خواهند رسيد .

وي ادامه داد: كسب 6مدال در المپيك لندن براي تيم قدرتمند كنوني ايران هدف دور از دسترسي نمي باشد.

خوشدل در مورد حضورش در تيم ملي وزنه برداري خاطرنشان كرد: بعد از مسابقات آنتاليا بود كه باقري با من تماس گرفت از من خواست كه به عنوان مربي در تيم ملي فعاليت كنم اما به دليل برخي مشكلات شخصي اين وظيفه را به زماني ديگر انتقال دادم كه اين فرصت خدمت به پس از مسابقات جهاني پاريس انتقال يافت.

وي ادامه داد: در حال حاضر خيلي خوشحالم كه در خدمت تيم ملي وزنه برداري هستم در چنين شرايطي براي من باعث افتخار بود كه بتوانم به تيم ملي وزنه برداري كشورم خدمت كنم و براي موفقيت تيم ملي تمام تلاشم را انجام مي دهم .

خوشدل اضافه كرد: حسين رضا زاده به عنوان رئيس فدراسيون از تمام عوامل فدراسيون حمايت مي كند و با اين شرايط و اوضاع حاكم بر تيم ملي موفقيت وزنه برداري ايران در المپيك خيلي نزديك است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار