عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان گفت: مجلس نهم بايد به كمك دولت مشكلات عمومي كه در بدنه جامعه ملموس است را برطرف كند.

حسين مظفر عضو فهرست انتخاباتي جبهه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: مجلس در شرايط كنوني در راستاي نظام اسلامي كشور در حال حركت است و مجلس نهم نيز با ادامه اين روند به كمك دولت مي تواند مشكلات عمومي كه در بدنه جامعه ملموس است را برطرف كند.

وي با بيان اينكه افزايش اشتغال، ايجاد امكان ازدواج براي جوانان و كاهش تورم از خواسته هاي اساسي مردم است، گفت: مجموعه مجلس و دولت با همكاري و تعامل مي توانند در راستاي حل مشكلات مردم حركت و رضايت همگاني را ايجاد كنند.

مظفر از عملكرد دولت در دستيابي به اهداف سال جهاد اقتصادي انتقاد كرد و اظهار داشت: وقتي مقام معظم رهبري سالي را به نامي متبرك مي كنند به اين خاطر است كه مي خواهد مشخص كنند جهت گيري نظام به كدام سمت باشد.

وي با تاكيد بر اينكه سال جهاد اقتصادي نبايد در حد نام خلاصه مي شد، تصريح كرد: با بعضي اقدامات سوري و تبليغي نمي توان اهداف واقعي اين سال را متجلي كرد و بايد دولت و مجلس به كمك هم زمينه هاي تحقق راهبردهاي اين سال را فراهم كنند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار