در تعطيلات نوروز 90 پرواز داخلي و خارجي فوق‌العاده از فرودگاه تبريز صورت مي‌گيرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مديرکل فرودگاههاي آذربايجان ‌شرقي امروز گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب براي مسافران نوروزي و متقاضيان استفاده از خدمات فرودگاهي در تعطيلات نوروزي پروازهاي فرودگاه تبريز افزايش مي يابد.
آقاي رستمي افزود: 50 پرواز خارجي به مقصد کشورهاي ترکيه، آذربايجان، امارات و عراق و 40 پرواز داخلي نيز به مقصد جزيره کيش و مشهد در طول اين ايام علاوه بر پروازهاي معمول به اين مقاصد اضافه مي‌شود.
وي گفت: به مسافران پروازهاي داخلي و غير زيارتي فرودگاه تبريز از طريق ترمينال چهار و براي مسافران پروازهاي بين‌المللي و زيارتي ار طريق ترمينال دو و ميدان حج خدمات ارائه مي‌شود.
مديرکل فرودگاههاي آذربايجان ‌شرقي درمورد پروازهاي زيارتي فرودگاه تبريزدر ايام نوروز گفت:در ايام عيد 5 پرواز هفتگي با ظرفيت 460 نفربه مقصد عربستان، 4 پرواز با ظرفيت 160 نفر به مقصد عراق و 3 پرواز به مقصد مشهد با ظرفيتهاي 150 تا 250 نفر صورت مي‌گيرد.
آقاي رستمي پيش‌بيني کرددر اين ايام روزانه بين 4 هزار تا 5 هزار نفر از خدمات فرودگاهي آذربايجان شرقي استفاده کنند در حاليکه اين رقم در روزهاي عادي بين 3 تا 3 هزار و 800 نفر متغير است.
او افزود : هماهنگي لازم با ارگانهاي مرتبط با فرودگاه در قالب ستاد تسهيلات نوروزي براي جلوگيري از تاخيرات و به حداقل رساندن آن صورت گرفته است.
هم اکنون از فرودگاه تبريز به مقصد کشورهاي ترکيه، آذربايجان، امارات، عراق، گرجستان ، باکو و عربستان و به فرودگاههاي داخلي در مسير اصفهان ، شيراز ، بندرعباس ، عسلويه ، کيش، تهران و مشهد پرواز انجام مي‌گيرد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.