مهمترين اتفاق سال 90 را اقدام انقلابي دانشجويان مقابل لانه جاسوسي انگليس عنوان کرد.

محمد قنبري دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شيراز در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با تأثيرات فعاليت هاي انجمن اسلامي شيراز در بين دانشجويان اظهار داشت: با توجه به فعاليت هاي انجمن اسلامي سال 90 كه از دهه سوم شهريورماه با توجه به عناوين مختلف تا عرصه انتخاباتي در دانشگاه شيراز برگزار شد در ابعاد سياسي و فرهنگي تأثير گذار بود و با استقبال زياد دانشجويان مواجه شد.


وي در توضيح فعاليت هاي صورت گرفته توسط انجمن در سال 90 گفت: در شهريور ماه سال 90، نشستي را با محوريت عدالت سياسي و با حضور حداد عادل، توكلي و مظفر برگزار کرديم.

قنبري ادامه داد: با توجه به استقبالي که در نشست هاي قبلي شاهد بوديم، در اوايل مهرماه كميسيون سياسي انجمن جلساتي را در ابعاد جنگ نرم، راهكارها و تحليل هاي سياسي در سطح دانشگاه و اكران فيلم هايي كه ماهيت سياسي داشتند برگزار كرد.


دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شيراز اظهارداشت: علاوه بر اين انجمن با برگزاري فوق برنامه هايي در 13 آبان (روز دانش آموز)، 16آذر(روز دانشجو) و سالگرد حماسه 9 دي با همكاري ديگر تشكيل هاي سياسي سعي در تجليل از حماسه هايي که در اين روزها صورت گرفته است، برآمد.


قنبري عنوان كرد: انجمن در عرصه انتخاباتي كه يكي از مهمترين رويدادها درايران است به دعوت از كانديداهاي شيراز پرداخت كه جلسات انتخاباتي انجمن بيشتر به شبه مناظره و صندلي داغ شبيه بود كه قطعا در روند انتخاباتي تأثير گذار بود.

دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شيراز مهمترين اتفاقات سال 90 را اينگونه عنوان كرد: تسخير لانه جاسوسي انگليس، فرود پهپاد آمريكايي، ترور شهيد احمدي روشن، مشاركت مردم در روزقدس و تكرار حماسه 9 دي دانست./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار