عيدانه هايي كه در هنگام تحويل سال و بر سفره هفت سين در كنار خانواده از پدرم دريافت مي‌كرديم بهترين خاطره‌ي نوروزي براي من است.

جمال شورجه كارگردان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با مرور زندگي خود از بهترين خاطرات نوروزي اش گفت: دوران كودكي و نوجواني ام هنگام عيد نوروز در مناطق سردسير زنجان كه هنوز برفها در كوچه ها تا نيمي از ديوارها وجود داشت گذشت و آن زمان دور كرسي سفره هفت سين كنار پدر و مادر و خانواده پرجمعيتي كه داراي 9 برادر و 1 خواهر بوديم جمع مي‌شديم.پدر  هميشه قرآن به دست داشت و عيدانه اي كه از پدر و مادر مي‌گرفتيم از قشنگ ترين و به يادماندني ترين خاطرات نوروزي ام است.

وي در خصوص پيام نوروزي به مردم عنوان كرد: اميدوارم سال جديد براي هم ميهمانان و رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا سال خوب ، توام با موفقيت در ايران اسلامي باشد و توطئه ها و فتنه ها كه به شكل و رنگ خاصي عليه ايران جلوه مي‌كند به خود فتنه گران بازگردد.

وي افزود: اميدوارم سال جديد براي كشورهايي كه بيداري اسلامي در آنها در حال محقق شدن است سال پيروزي مظلومين بر متكبرين عالم بوده و اين بيداري اسلامي به سرتاسر جهان تعميم پيدا كند.

شورجه خاطرنشان كرد: اميدوارم همه‌ي كشورها به آگاهي و بينش لازم برسند و با به دست آوردن استقلال و آزادي خود بر سرنوشت كشورشان حاكم باشند./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.