در دوران کودکی ام به دلیل همزمان بودن امتحانات ثلث دوم با اسفند ماه، سختی دوران امتحانات را به امید فرا رسیدن روزهای شیرین نوروز پشت سر می گذاشتیم.

حمید حامی ( خواننده) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همه ایرانیانی که احساس دارند و عاطفی اند از عیدهای نوروز دوران کودکی شان خاطره های زیبایی دارند.

وی اظهار داشت: برای من روزهای اسفند و روزهای آغاز نوروز روزهای بهتری بود ،چون هنگامی که بچه بودیم، همیشه امتحانات ثلث دوم ما در ماه اسفند برگزار می شد و من و سایر همسالانم، سختی روزهای امتحان را به شوق رسیدن روزهای شیرین عید نوروز به جان می خریدیم.

این خواننده پاپ کشورمان تصریح کرد: تعطیلی مدرسه ها، آتش بازی و ترقه بازی از جمله خاطرات دیگری است که در زمره خاطرات عیدانه ثبت می شد.

وی افزود: هم اکنون که 35 سالم است مثل دوران کودکی تعطیلی و امتحان ندارم، اما باز هم روزهای عید را دوست دارم و در این روزها بیشتر شاهد هستیم که تهران خلوت می شود و من دراین ایام به طور معمول علاقه دارم در تهران بمانم ،اما اگر خانواده ام به مسافرت بروند من هم به طور یقین همراهی شان می کنم.

حامی اظهار داشت: در عرصه موسیقی و در سفره هفت سین امسال سادگی را به عنوان نمودی درکارهایم در زمینه موسیقی و همچنین ساز بندی صحیح را که منجر به پایبندی به اصول موسیقیایی می شود را به طور یقین جای می دهم.

وی تصریح کرد: امیدوارم سال 1391 سال خیلی خوبی برای من هم از لحاظ روابط خانوادگی و هم از لحاظ کاری باشد و همچنین امیدوارم برای تمام مردم ایران نه تنها فارسی زبانان، آرزوهای خوب دارم چون عمر کوتاه است و بهار از ارزشمند ترین و ماندگار ترین فصل های زندگی به شمار می رود./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.