روزهای پیش از فرا رسیدن سال جدید و همچنین روزهای نخست سال 1391 به دلیل برخورداری از حالت خاطره انگیزی برایم ارزشمند است.

مهدی مدرس (خواننده پاپ کشورمان) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: امیدوارم سال 1391 برای همه هموطنان عزیزم سال خوبی باشد و با برکت فراوان شروع شود و همراه با شادی طی شود و تا آخر هم همینطور باشد.

این خواننده جوان کشورمان با یادآوری خاطرات نوروزی خویش، اظهار داشت: مشاهده خوشحالی و جنب و جوش مردم برای من از همه چیز لذت بخش تر است.

مدرس ادامه داد: حالت خاطره انگیزی که از روزهای پیش از آغاز سال جدید و همچنین روزهای نخست عید نوروز در ذهن و فکر من بر جای می ماند برایم خاطرات ارزشمندی را می سازد.

وی با اشاره به ارزیابی خود از عرصه موسیقی در سال 1390 اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته اتفاقات بهتری در عرصه موسیقی برایم رخ داد که از این بابت خدا را شکر می کنم.

این خواننده کشورمان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه مردم کشوم در گوشه گوشه ایران زمین در کنارخانواده های خود لحظه تحویل سال خوبی را بگذرانند که متاسفانه امسال و در این لحظه به دلیل مشغله کاری و برگزاری کنسرت در کیش نمی توانم در کنار خانواده ام باشم./م/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.