عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: در اسلام به هديه دادن سفارش بسيار شده است بنابراين تصمیم دارم مثل هرسال به اعضا خانواده اسکناس تا نخورده هدیه بدهم.

حجت الاسلام سقاي بي ريا عضو فهرست انتخاباتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با تبريك فرارسيدن نوروز باستاني گفت: در لحظه سال تحويل هر سال كنار خانواده بوده ام و به شرط حيات درسال جديد هم كنار خانواده در منزل پدري خواهم بود.

وي ادامه داد: براي ديد وبازديد هاي عيد نوروز فعلا برنامه خاصي ندارم اما ممكن است برخي از دوستاني كه در عرصه سياسي هم فعاليت مي كنند را ببينم.

حجت الاسلام سقاي بي ريا با بيان اينكه اميدوارم در آستانه سال نو اسكناس تا نخورده از بانك دريافت كنم، تصريح كرد: همه بچه ها دوست دارند براي عيدي اسكناس نو بگيرند، سعی می کنم این خواسته آنها را محقق کنم.

وي اضافه كرد: هديه دادن در اسلام به عنوان يكي از اركان ابراز محبت به دوستان است و اهميتي ندارد كه مبلغ هديه چقدر باشد، بلكه نفس ابراز ارادت و محبت به ديگران با ارزش است.


اين فعال سياسي با رجوع به خاطرات دوران كودكي خود اظهار داشت: من هم در دوران كودكي از دريافت يك اسكناس درشت خوشحال مي شدم، همچنانکه نسل هاي امروز هم چنين رويكردي در ذهن دارند.

حجت الاسلام سقاي بي ريا در مورد برنامه هايي كه براي روز طبيعت ديده، خاطرنشان كرد: من و اعضاي خانواده ام هرسال روز 12 فروردين را جشن مي گيريم و چنين روزي را به عنوان يك عيد ملي قلمداد كرده و دل به طبيعت مي زنيم./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار