به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عباس نياوند افزود: شهرداری
مشهد با برنامه ریزی مناسب باعث ارتقای سطح خدمات دهی به شهروندان و
زائران امام رضا(ع)شد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولان تلاش برای افزایش سطح کمی
و کیفی خدمات به شهروندان است، بیان داشت: سطح خدمات دهی شهرداری مشهد در
نوروز91 به لحاظ کمی وکیفی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
نیاوند تاکید کرد: کیفیت وکمیت خدمت رسانی به زائران توسط شهرداری مشهد
در سال جاری نسبت به سال های قبل، از وضعیت بسیار مطلوب تری برخوردار
بود.
وی ادامه داد: فعاليت شهرداري مشهد طي تعطيلات نوروزي رضايت حداكثري
زائران نوروزي را به همراه داشته است.
نیاوند با بیان اینکه از ماهها قبل برخی از عملیات اجرایی توسط شهرداری
مشهد برای زیباسازی شهر در ایام نوروز انجام شده بود،گفت: شهرداری در مدت
کوتاهی توانست چهره شهر را در آستانه نوروز متحول کند.
معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي تاکید کرد: شهر مشهد به دلیل
زائر پذیر بودن در ایام نوروز، وظایف شهرداری را دو چندان کرده از این رو
این شهرداری با تمام توان باید آماده خدمات دهی به شهروندان و مسافران
باشد.
نیاوند ادامه داد: شهرداری مشهد نیز نشان داده است که تمام توان خود را
برای خدمات دهی به شهروندان بسیج کرده است./س