علاقه مندان برای ارسال فیلم به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ، تا 30 دی فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: فیلم هایی قابلیت شرکت در این جشنواره را دارند که یکی از مضامین اخلاقی را دستمایه خلق اثر قرار داده باشند و مدت زمان آن از ابتدا تا پایان تیتراژ 100 ثانیه باشد .

  بقایی با اشاره به تهیه آثار ارسالی در قالبهای داستانی، مستند و یا پویانمایی گفت: تیزرهای تبلیغاتی، نماهنگ ها و بخشهای بریده شده از میان فیلم های بلند در این جشنواره پذیرفته نخواهد شد.

وی افزود : علاقه مندان به شرکت در جشنواره پس از ثبت نام در نشانی اینترنتی www.100fest.com و دریافت کد رهگیری تا 30دی فرصت دارند اثر خود را همراه با کد دریافت شده به دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تحویل دهند.

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت :‌ به فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه ، گواهی شرکت در جشنواره اعطا و تعدادی از آثار نیز چهارم اسفندماه در تالار هنر شهر اصفهان اکران عمومی خواهد شد.

بخش ویژه شامل آثار 100ثانیه ای رادیویی، بخش جنبی شامل فیلمهای 100 ثانیه ای تلفن همراه، بخش سینمای اخلاق شامل آنونس های 100 ثانیه ای و بخش بین الملل از بخشهای دیگر این جشنواره است .

اتاق بازرگانی استان تهران ،حوزه هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، بیناد فرهنگی صبح قریب و کمیته شهروندی شهرداری اصفهان ازجمله سازمانها ونهادهایی هستند که در برگزاری این جشنواره همکاری می کنند. در این جشنواره بین المللی کشورهای بلاروس ، اکراین ، ترکیه ، تاجیکستان ، افغانستان و سوریه مشارکت خواهند داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.