فرماندار ریگان از ورود 14 هزار مسافر و گردشگر در ایام نوروز به این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مسافر نسبت به نوروز سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است.

محمد برزنگ درمصاحبه تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت: وجود بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان موجب افزایش گردشگران  و مسافران به این خطه شده است

وی افزود: این تپه‌های شنی با دارا بودن ویژگی شن ‌درمانی موجب رونق خاصی در جذب گردشگر در این شهرستان شده‌اند.

برزنگ خاطرنشان کرد: مسابقات شتر سواری و بازی‌های فوتبال ساحلی از جمله برنامه‌های دیگری است که در این تپه‌های شنی در حال برگزاری است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه تاکنون بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری ریگان از تپه‌های شنی صورت گرفته است، تصریح کرد: گردشگران از جنگل کهور منحصر به‌فرد ایرانی در ریگان، بناهای تاریخی و آبشارهای زیبای این شهرستان نیز بازدید کرده‌اند.

وی یاداور شد: تاکنون بیش از 14 هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان ریگان شده‌اند که این تعداد نسبت به نوروز سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است.

وی علت این استقبال را اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری از طریق رسانه‌ها اعلام کرد و افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تابلوهایی را در زمینه جاذبه‌های شهرستان ریگان در سطح شهر و ورودی‌ها نصب کرده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.