با اتمام زبانگردانی سريال "هوش سياه" در سيماي فرانسوی شبكه بین المللی سحر، اين سريال از پنجم فروردین از کانال یک شبكه سحر برای مخاطبان فرانسوی زبان پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این شبکه بین المللی، سریال "هوش سیاه" هرروز ساعت 9:45 و تکرار آن همان شب ساعت 4:00 بامداد (به وقت تهران) از سیمای فرانسوی پخش می شود، با سرپرستی امیر فرح خواه و ترجمه محسن ایمانی به زبان فرانسه زیرنویس شده است. به گفته امیر فرح خواه ویراستاری سریال "هوش سیاه" را بابک ارشادی انجام داده است.

وی ادامه داد: ترجمه و ویراستاری این سریال که از آبان ماه سال 90 آغاز و اسفند 90 برای پخش تحویل سیمای فرانسوی سحر شده است. سرپرست زیرنویس این سریال گفت: آماده سازی فیلم و سریال های ایرانی برای مخاطبان فرانسوی برای پخش از شبکه جهانی سحر، به سبب علاقمندی و پیگیری مستمر آثار ایرانی از سوی مردم مسلمان کشورهای اروپایی می گیرد.

مجموعه " هوش سیاه" که در 15 قسمت 45 دقیقه ای پخش می شود، داستان مبارزه پلیس آگاهی با جرایم رایانه ای است که به تخلفات گروه های مخرب در حوزه رایانه ای نرم افزار و الکترونیک می پردازد. سرگرد احمدی( حسین یاری) معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس در طول مجموعه با پرونده پیچیده کامران پوریایی( کیکاووس یاکیده) درگیر شده و به موازات آن پرونده های دیگری را هم رسیدگی می کند ... .

از جمله بازیگران این سریال می توان به: حسین یاری، کیکاووس یاکیده، رضا آشتیانی، کمند امیرسلیمانی، افشین کتانچی، روح الله کمانی، سپیده گلچین، سودابه بیضایی، بهزاد خداویسی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، داریوش اسدزاده، کیانوش گرامی، سپند امیرسلیمانی، ارسلان قاسمی، علیرضا حق شناس، سیامک قاسمی و بهرنگ علوی اشاره کرد که نقش آفرینی ایشان در " هوش سیاه" پیش از این، از کانال 3 شبکه سیما در معرض دید بینندگان داخلی قرار گرفته است./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.