همزمان با نوروز سال 91 تعداد 5 جلد کتاب اهدا شده به کتابخانه اختصاصی کاخ نیاوران که کتاب "زیبای خفته" اثر والت دیزنی از جمله آن ها است، برای نخستین بار در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛تمامی کتاب های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با امضای مولف به کتابخانه اختصاصی هدیه شده اند.
کتاب "زیبای خفته" اثر والت دیزنی که در سال 1957 میلادی چاپ شده است و کتاب پارس ( اقوام ایرانی، مادها، هخامنشیان) نوشته رومن گریشمن، باستان شناس مشهور فرانسوی که آثار زیادی در زمینه باستان‌شناسی،تاریخ، کتیبه‌ها و سکه‌های ایرانی از خود به یادگار گذاشت و با ۳۰۰ یادداشت و ۲۰ کتاب منتشر شده،پرکارترین و مشهورترین کارشناس درباره ایران باستان بوده از جمله این کتاب ها هستند.
کتاب ملکه ایران ( اسطوره و واقعیت) اثر ژان میشل پدرازنی که در سال 1977 میلادی به چاپ رسیده،ستارگان تیم فوتبال چلسی شامل مجموعه عکس ها، یادداشت ها و امضای فوتبالیست های باشگاه چلسی انگلیس که در سال 1971 میلادی به کتابخانه اهدا شده و کتاب ایران (پل فیروزه) نوشته رولف بنی (1984-1924میلادی) که در سال 1975 میلادی چاپ شده دیگر کتب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه هستند.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 20 فروردین ماه همه روزه از ساعت 9 تا 30/18 به کتابخانه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار