مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی از تولید و پخش دو عنوان برنامه ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز استان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، احمد مهدوی اظهار داشت: رویکرد رسانه در این مقطع زمانی در موضوع انتخابات تبیین آن و اطلاع‌رسانی مناسب درباره انتخابات است.
وی افزود: در حال حاضر دو عنوان برنامه شامل یک برنامه در رادیو با عنوان انتخاب نهم به مدت 60 دقیقه و یک برنامه در تلویزیونی با عنوان مردم و مجلس به مدت 30 دقیقه در شبکه اترک هر هفته تولید و پخش می‌شود.
مهدوی رویکرد این برنامه‌ها را اطلاع‌رسانی روند برگزاری انتخابات از مرحله ثبت‌نام نامزدها تا برگزاری انتخابات عنوان کرد.
وی تولید گزارش‌های خبری و اطلاع رسانی روند انتخابات را از دیگر فعالیت‌های رسانه عنوان کرد که در واحد خبر مرکز انجام می‌گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار داشت: رسانه در انتخابات به عنوان چشم بینا ‌و گوش شنوای مردم تلاش می‌کند تا با تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی و نقش نماینده مجلس با استفاده از فرمایشات امام (ره) و رهبری نقش خود را در بصیرت‌افزایی و بالا بردن مشارکت عمومی در صحنه انتخابات ایفا کند.
خبر دیگری نیز حاکی است، شب‌های آلاداغ عنوان برنامه‌ای رادیویی است که به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی صدای خراسان شمالی شبکه اترک پخش می‌شود.
این برنامه از شنبه تا پنج شنبه به مدت 120 دقیقه از ساعت 21 الی 23 به صورت زنده پخش می‌شود.
این برنامه دارای آیتم‌هایی همچون تقویم هنری، بخش ویژه، ترویج آداب و سنن صحیح، قصه شب، تازه‌های نشر، میهمان، گزارش، معرفی فیلم و... است.
عوامل این برنامه شامل تهیه کنندگان: امیر بدیعی، مجید حمزانلویی، فرشاد متقی، گویندگان: بهزاد عزیزی، یاسر ولی‌زاده، مجید حمزانلویی، نویسندگان: مجید حمزانلویی، مریم طبری و گزارشگران: محمد یزدانی، حکمت شیردل هستند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.