نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای فرارسیدن دوازدهم فرودین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این اطلاعیه آمده است:یوم اللّه 12 فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود؛ روزی که افسون ساحران جادوگر، و تلاش خناسان وسوسه گر باطل گشت؛روزی که آتش افروخته شده از سوی جهان خواران نمرود سیرت، به باغستان پرثمر و پُرسود جمهوری اسلامی بدل گردید و صلای «بَردا و سلاما» شعله های ملتهب کینه توزی ها را به نفع حق و در خدمت خلیل زمان، خمینی بزرگ، فرو نشاند.

 

یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخوانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

 

و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد.

 

به درستی که ملت آگاه آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358 با رای قاطع آری و حداکثری خود به نظام بزرگ ایران بود مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1391، در سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» با نام "سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است تلاش می کند در جهت تحقق شعار حمایت از تولید ملی با خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری داخلی و توانمند کردن تولید کنندگان داخل وارد میدان شود و مقابله با پدیده قاچاق را در اولویت برنامه های خود قرار دهد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار