نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در واكنش به گزارش اخير احمدشهيد گفت: اين گزارش جز سياه نمايي و جو سازي، مطلب تازه اي نداشت چرا كه همه اقوام و قوميت هايي كه در ايران ساكن هستند ، قرن ها به شيوه مسالمت آميز در كنار هم زندگي كرده و مي كنند.

محمد كرمي راد نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، گفت: اظهارات احمد شهيد به هيچ وجه صحت ندارد چرا كه در استان كرمانشاه كه به عنوان يك منطقه متنوع از لحاظ قومي و فرهنگي محسوب مي شود ، مردم قرن هاست در كنار هم برادرانه زندگي مي كنند و هيچ عاملي نتوانسته است كه اين وحدت را در بين مردم استان برهم بزند.

كرمي راد درباره هدف غربي ها از انتشار چنين گزارش هايي در مورد ايران اظهار داشت: يكي از اهداف شناخته شده آمريكا و رژيم صهيونيستي در استراتژي دراز مدت شان اختلاف بين اقوام و قوميت هاست.

 

وي افزود : آنها درصدد انشقاق و تفرقه افكني بوده و تجزيه خيلي از مناطق را در دستور كار خود قرار داده اند.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي در ادامه تاكيد كرد : اگر ملت ها اتحاد داشته باشند ، يقينا آمريكا نمي تواند بقا و حيات سياسي خودش را ادامه بدهد و منافع شوم آنها نيز در نقاط مختلف جهان با شكست مواجه خواهد شد.
 

كرمي راد خاطرنشان كرد: ملت بزرگ ايران به هيچ وجه تحت تاثير چنين شانتاژها و جوسازي هايي قرار نگرفته و اجازه نخواهند داد عناصر مزدور و سرسپرده آرامش و امنيت مردم اين مرز و بوم را برهم بزنند.

/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار