نمايندگان مجلس مواد 1، 6 و 8 طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان در خصوص تركيب اعضاي هيات نظارت بر نمايندگان، نحوه تجديدنظر در خصوص مجازات نمايندگان و هم‌چنين حضور هيات رييسه مجلس در تركيب هيات نظارت بر مجازات‌هاي اعمال شده بر نمايندگان خاطي را با اصلاحاتي به تصويب رساندند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بهارستاني‌ها مواد 1، 6 و 8 طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان را كه نياز به دو سوم آراي نمايندگان مجلس داشت پس از اصلاحات اعمال شده به تصويب نمايندگان رساندند.

اصلاحات صورت‌گرفته در ماده يك با چهار تبصره آن كه در خصوص تركيب اعضاي هيات نظارت بر نمايندگان است با 159 نماينده از 208 نماينده حاضر 159با اين ماده موافقت كردند.

ماده 6 نيز كه در خصوص تجديدنظر درباره نحوه مجازات نمايندگاني است كه افزايش غيرمعمول در درآمد و دارايي‌هايشان اثبات شود، بود از 208 نماينده حاضر با موافقت 108 نماينده به تصويب رسيد.

ماده 8 طرح فوق نيز كه مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته بود اجراي ماده 6 را با حضور اعضايي از هيات رييسه مجلس مورد تاكيد قرار داده بود كه از 212 نماينده حاضر 166 نفر با اين ماده موافقت كردند./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار