سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينكه حمايت از توليد جدا از ويژه خواري است گفت: آنچه امروز مورد نياز بوده حمايت از توليد ملي و سرمايه و كار ايراني همراه با قانون گرايي، شفافيت، ايجاد فرصت هاي برابر و نوعي حمايت از اقشار متوسط وضعيف جامعه است.

كامراني باقري لنكراني درگفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران درپي نامگذاري سال جديد به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني كه در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري جهت بهبود وضعيت اقتصادي كشور است به نقش توليد ملي در خنثي سازي تحريم ها اشاره كرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران كشور بزرگي با ظرفيت هاي بالقوه بالايي بوده و بر خلاف تصور عده اي كه حيات كشور  را منوط به وابستگي به ديگر كشورها مي دانند، بدون نياز به محورهاي قدرت جهاني نيازهاي واقعي خودش را تأمين خواهد كرد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي دولت نهم با بيان اينكه دنيا بيش از آنكه ما به آنها نياز داشته باشيم به ما نياز دارد گفت: اگر ظرفيت ها درون كشورمان به خوبي تقويت شده و به مرحله ظهور برسد در عرصه بين المللي حضور موثر و گسترده تري خواهيم داشت. بنابراين حمايت از توليد ملي اولا نياز دروني كشور را برطرف خواهد كرد و ثانيا ظرفيت دروني كشور را ارتقا خواهد داد. كه اين دو فاكتور منجر به حضور جدي در عرصه بين المللي خواهد شد.
سخنگوي جبهه پايداري در ادامه با انتقاد از برخي ديدگاه ها كه حمايت را نوعي ويژه خواري مي دانند اظهار داشت: برخلاف گمان برخي كه حمايت از توليد را نوعي ويژه خواري مي دانند، متن حمايت شفافيت، ايجاد فرصت برابر، تشويق پاكدستي و قانونگرايي بوده و بايد حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني همراه با شفافيت در قانون گرايي باشد تا فضايي براي سودجويي نبوده و خاطرات تلخ فسادها مجددا زنده نشود.
باقري لنكراني تصريح كرد: بنابراين آنچه امروز مورد نياز بوده حمايت از توليد ملي و سرمايه و كار ايراني همراه با قانون گرايي، شفافيت، ايجاد فرصت هاي برابر و نوعي حمايت از اقشار متوسط وضعيف جامعه است./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار