مركز گسترش فناوري هاي نوين كشاورز، سامانه مرآت را به منظور مديريت رايانه اي اعطاي تسهيلات به كشاورزان راه اندازي كرده است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، سامانه مديريت رايانه اي اعطاي تسهيلات اجرايي شده تا كشاورزان و تمامي مشتريان بانك كشاورزي با استفاده از اين سامانه پرونده خود را از مرحله درخواست تا پرداخت تسهيلات به صورت الكترونيكي پيگيري كنند.
به گفته حميد بنائيان مديرعامل مركز گسترش فناوري هاي نوين كشاورز مرحله پرداخت پول با يك پيامك به متقاضي اعلام شده تا به راحتي از وضعيت پرونده خود مطلع شود.
بنابراين گزارش، ارائه خدمات تخصصي و مشاوره اي در اجراي سيستم بانكداري متمركز (core banking)، ارائه خدمات تخصصي و مشاوره اي در اجراي پروژه هاي مكانيزاسيون و اتوماسيون، ارائه خدمات تخصصي كامپيوتري و سيستم نرم افزاري، ايجاد و راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري، تحليل، طراحي، ساخت، پياده سازي سيستم نرم افزاري و سخت افزاري مجاز، تهيه و توليد و نصب و راه اندازي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و مواردي از اين قبيل از جمله اقدامات انجام شده توسط مركز گسترش فناوري هاي نوين كشاورز است.
بنائيان با بيان اينكه گسترش استانداردهاي بانكداري الكترونيك در كشور مستلزم توسعه سخت افزاري و زيرساختي همراه با توسعه راهكارهاي نرم افزاري اين حوزه است، خاطرنشان كرد: لازم است مسئولان در حوزه هاي اقتصادي و فناوري اطلاعات و ارتباطات به صورت توأمان كوشش كنند در غير اين صورت تنها توسعه يكي از اين دو مقوله مشكلات اين حوزه را به نوعي پايه اصلي يك اقتصاد پويا است را مرتفع نخواهد كرد./عط
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار