طراح تشكيل كميسيون زنان و خانواده مجلس گفت: مسائل زنان و خانواده باید اولویت درجه یک مسولان باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان طراح یک فوریت اصلاح موادی از آئین نامه داخلی مجلس در جلسه علني امروز(چهارشنبه)‌ خانه ملت گفت: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده با قید یک فوریت مورد بررسی قرار گرفت زیرا این مسأله منحصر به زنان نیست بلکه شامل همه افراد می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تأکید قانون اساسی نسبت به نهاد خانواده تصریح کرد: باید در مجلس شرایطی را فراهم کرد که نگاه عالی تعالیم انسانی به موضوع خانواده در قالب قوانین محقق شود و در شرایطی که کشور ما مورد هجمه دشمنان و در معرض جنگ نرم است، نوک پیکان به سمت خانواده است.

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب بر اهميت حوزه زنان تأکید کرد: فوریت این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسأله زنان و خانواده است.

الهیان با بیان اینکه اعضای این کمیسیون تخصصی زنان و مردان نماینده هستند، توضیح داد: حضور اعضا مانع از عضویت دو کمیسیون اصلی خود نیست و هر یک از نمایندگان می توانند کمیسیون خانواده و زنان را به عنوان کمیسیون دوم خود انتخاب کنند./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار