تیم فوتبال پرسپولیس مقابل قطر به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد و توانست با کسب سه امتیاز این دیدار و حفظ صدرنشینی گروه چهارم، این بازی را به پایان برساند.

به گزارش

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

، در ادامه هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت 20:05 امروز چهارشنبه 16 فروردین در قطر برگزار شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف قطری خود را مغلوب کند.


در این دیدار که به قضاوت داوری از عمان برگزار شد پرسپولیس با ترکیب آسمیر آودوکیچ، محمد نصرتی، شیث رضایی، مهرداد پولادی، حمیدرضا علی‌ عسگر، سامان آقازمانی(38 مازیار زارع)، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی(66 جواد کاظمیان)، علی کریمی، غلامرضا رضایی(84 حسین بادامکی) و‌ ایمون زاید به میدان رفت.

گفتنی است، غلامرضا رضایی در دقیقه سوم بازی دروازه حریف را باز کرد و 2 دقیقه بعد ایمون زاید با ضربه ای نه چندان محکم دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

در ادامه الغرافه که فرهاد مجیدی را در ترکیب خود داشت حملاتی را روی دروازه سرخ پوشان ایجاد کرد اما در پایان نیمه اول راه به جایی نبرد تا پرسپولیس در نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر میدان را ترک کند.

در نیمه دوم 2 تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس بیشتر در فکر حفظ نتیجه و دفاع بود اما یک تعویض خوب باعث شد جواد کاظمیان که به جای فشنگچی وارد زمین شده بود در دقیقه 72 سومین گل سرخپوشان را وارد دروازه الغرافه کند.

فرهاد مجیدی نیز که در این دیدار صاحب موقعیتی نشده بود در دقیقه 78 از بازی بیرون رفت.

در دیگر دیدار همزمان گروه چهارم که در امارات برگزار شد تیم های فوتبال الشباب امارات و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان 2 تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. "کیل" در دقیقه 37 برای الشباب گل زد و "بیونگ سو" در دقیقه 70 توانست یک گل برای الهلال به ثمر برساند.

در پایان بازی های هفته سوم گروه D تیم فوتبال پرسپولیس با 7 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. الهلال عربستان با 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم های الغرافه و الشباب نیز با 2 امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار