معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: مراسم گراميداشت سيزدهمين سالگرد شهادت سپهبد علي صياد شيرازي و بزرگداشت جمعي از فرماندهان شهيد عالي‌رتبه دفاع مقدس به طور همزمان برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري، معاون ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به فرا رسيدن سيزدهمين سالگرد شهادت امير سپهبد علي صياد شيرازي گفت: تجليل از شهدا و برافراشته نگه داشتن پرچم سرخ شهادت فریضه‌ای است که روح شهادت و سلحشوري و مقابله با دشمنان مكتب و انقلاب اسلامي را همواره در جامعه زنده نگه می‌دارد.

وي افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یک طرف نماد مقاومت و ایستادگی برای سرافرازی دین و کشورهای اسلامی هستند و از طرف دیگر شاهدان زیاده خواهی های جهان استکباری و جنگ افروزان شیطان صفت می باشند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه با بيان اينكه سپهد شهيد علي صياد شيرازي يكي از شخصيت‌هاي ممتاز و برجسته‌اي است كه نقش‌هاي آموزنده و الهام‌بخشي را در مسير زندگي خود بويژه در طول خدمت در نيروهاي مسلح ايفا كرده است تصريح كرد: بي ترديد گراميداشت اين شهيد ارجمند در هر سال علاوه بر اينكه ياد و خاطره آن امير بسيجي و فرمانده دلاور ارتش را زنده و منشا حركت و جوشش آحاد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مي‌شود، بازشناسي ماهيت و عملكرد خائنانه و جنايت‌كارانه منافقين كوردل و مزدور به شمار رفته و بار ديگر ملت ايران بويژه نسل جوان و نوجوان را با این گروهك که هم اکنون در پناه حمایت‌های بی دریغ آمریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی کشورهای غربی و ارتجاع منطقه به حیات شیطانی خود ادامه می دهند، آشنا‌تر خواهد كرد.

سردار جزايري در ادامه با اشاره به برگزاري مراسم سيزدهمين سالگرد شهادت امير صياد شيرازي افزود: مراسم بزرگداشت سيزدهمين سالگرد شهيد صياد شيرازي و نيز گراميداشت ياد و خاطره 110 تن از فرماندهان عالي‌رتبه نيروهاي مسلح صبح روز دوشنبه آينده 21 فروردين ماه 1391 در مسجد جهاد ستاد كل نيروهاي مسلح برگزار خواهد شد و اقشار و آحاد ملت ايران همراه با فرماندهان و مسئولين كشوري و لشكري، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران با آرمان‌هاي جاودانه امام راحل(ره) و اين شهداي عزيز تجديد ميثاق خواهند كرد. /ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار