سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی گفت: این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش خواهد کرد با افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به ویژگی‌ها و محاسن کالای تولید داخل، ضرورت اهتمام عمومی به این امر را فرهنگ‌سازی و نقشی اثرگذار از خود ایفا کند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ممتحن سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به طرح ولایت گفت: اردوی آموزشی، مهارتی طرح ولایت به منظور آموزش و تربیت جانشین واحد بسیج دانش آموزی و حلقه صالحین مدارس درتابستان 91 برگزار می‌شود.

 

ممتحن ضمن تبریک آغاز سال کاری سال 91 که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی مزین به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شده است، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش خواهد کرد با افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به ویژگی ها و محاسن کالای تولید داخل، ضرورت اهتمام عمومی به این امر را به منظور کمک به رونق و شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای اسلام عزیز و کانون توجه ملت‌های مبارز، بیدار و مستضعف جهان، فرهنگ‌سازی و نقشی اثرگذار از خود ایفا کند.

 

وی ادامه داد: در سال 91 از جمله مهمترین و اولویت‌دار ترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی معرفی شهدای شاخص سال، تکمیل کمی و کیفی چرخه فعالیتی طرح تربیتی صالحین و تقویت حضور اثر بخش دانش آموزان در فضای سایبری خواهد بود.

 

ممتحن با اشاره به رشادت‌های دانش آموز دختر "شهید ناهید فاتحی کرجو" در فتنه گروهک‌های ضد انقلابی کردستان که مشهور به سمیه کردستان شد و شهید "بهنام محمدی" که در دوران با شکوه دفاع مقدس حماسه هایی جاویدان به یادگار گذاشت، اظهار داشت: سازمان بسیج دانش آموزی همه ساله اقدام به معرفی شهید شاخص سال می‌کند، سال 90 تلاش کردیم شهید مرحمت بالازاده و شهیده "سهام خیام" را به جامعه دانش آموزی کشور معرفی کنیم و امسال نیز انشاءالله به معرفی شهیدان والامقام "ناهید فاتحی کرجو" و "بهنام محمدی" خواهیم پرداخت.

 

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی با شاره به اجرای مطلوب اردوهای راهیان نور ویژه دانش آموزان سال دوم دبیرستان گفت: با تلاش مسئولین آموزش و پرورش و بسیج در سطح استان های کشور تا پایان اسفند ماه سال 90 بیش از 730 هزار نفر در این اردوها را شرکت کردند و دیگر دانش آموزان نیز در نیمه دوم فروردین ماه سال 91 امکان حضور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را خواهند داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در سال 91 برنامه های بسیج دانش آموزی از کیفیت و اثر‌بخشی بیشتری برخوردار باشد تا موجبات رضایتمندی بیش از پیش دانش آموزان و خانواده‌های محترمشان را فراهم سازیم./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار