یک مرغ که به صورت تصادفی اشتباها بر روی 5 تخم اردک نشسته بود اکنون صاحب 5 جوجه اردک شده است. این مرغ در مزرعه ای در جنوب غربی انگلستان زندگی می کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما تاکنون در مورد جانورانی که سرپرستی کودکان سایر جانوران را بر عهده گرفته اند . اما آیا تا کنون در مورد پرنده ای که اشتباه بر روی تخم های پرنده دیگری نشسته باشد چیزی شنیده اید؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را یکی از این موارد آشنا کنیم.

یک مرغ که به صورت تصادفی اشتباها بر روی 5 تخم اردک نشسته بود اکنون صاحب 5 جوجه اردک شده است. این مرغ که در مزرعه ای در جنوب غربی انگلستان زندگی می کند پس از بیرون جوجه ها از تخم نیز همچنان به نگهداری و مراقبت از جوجه اردکها مشغول است. صاحب این مزرعه در مورد این اتفاق جالب می گوید : ما در این مزرعه دارای انواع حیوانات و پرندگان اهلی هستیم که در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

به احتمال زیادی این مرغ در تشخیص تخم های خود دچار اشتباه شده است و در نهایت باعث به وجود آمدن این تغییر شده است. اما نکته جالب این است که جوجه اردکها بدون هیچ مشکلی مرغ مورد نظر را به عنوان مادر خود پذیرفته اند. به احتمال زیاد در زمانی که جوجه اردکها شروع به شنا کردند کنند این مرغ به اشتباه خود پی خواهد برد. / ق پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran, Islamic Republic of
اسما
۰۹:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
یکی برای بفرستید.....متشکرم
آخرین اخبار