كميسيون اقتصادي مجلس، اين هفته ميزبان مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، وزیر صنعت، معدن و تجارت اين هفته برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی این وزارتخانه در سال جاری با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر می‌شود.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته جلسه دارند و در این جلسات قرار است نشست مشترکی با مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای استماع گزارش وي درباره عملکرد وزارتخانه متبوعش در سال 1390 و برنامه‌های آتی آنان در سال جاری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

رسیدگی به لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی خلیج‌فارس و بررسی لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی مربوط بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلوونی نیز در دستورکار جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون قرار دارد.

کمیسیون اقتصادی این هفته همچنین لایحه افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را نیز مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

همچنين اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با تشکیل جلساتی با حضور مسئولین ذی‌ربط، بموضوع برکناری اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران رسيدگي خواهند كرد./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار