7 گام برای مقابله با حساسیت بهاری

اگر به فصل بهار حساسیت دارید، اگر از آبریزش بینی و عطسه در بهار خسته شده اید و می خواهید به این مشکلات پایان دهید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، حساسیتهای فصلی در فصل در بهار یکی از شایع ترین بیماری هایی است که به صورت سالانه بر روی زندگی افراد بسیار زیادی تاثیر می گذارد. از نشانه های بروز این حساسیت می توان به : سوزش گوش و چشم ، آبریزش بینی و مشکلات پوستی اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راههایی به منظوره مقابله با این حساسیت آشنا کنیم.

1_ یکی از دلایل اصلی بروز حساسیت در فصل بهار حرکت گرده گل ها و درختان در محیط است که به کمک باد به نقاط مختلف حمل می شود. به منظور در امان ماندن از این گرده ها سعی کنید تا در زمانی که در منزل و یا محیط کار حضور دارید حتی المکان درب ها و پنجره ها را باز نگاه دارید.

2_ بر اساس تحقیقات به عمل آمده از سوی کارشناسان مشخص شده است که میزان گرده افشانی در صبح بیشتر از زمان های دیگر است و افرادی که دچار آلرژی فصلی هستند حتی المکان از بودن در فضای باز در این ساعات خودداری کنند.
3_ لباس های خود را به منظور دور ماندن از گرده ها به طور مرتب تکان داده و بشویید. این کار از تماس پوست شما با عوامل حساسیت زا جلوگیری می کند.

4_ سعی کنید تا در صورت امکان هر شب یک بار دوش بگیرید. این دوش گرفتن باعث می شود تا گرد و غبار به عنوان عاملی حساسیت از بین برود.

5_ سعی کنید تا با رعایت نظافت و تمیز کردن خانه به صورت منظم از تجمع گرد و غبار که می تواند به شدت یافتن نشانه های حساسیت کمک کند جلوگیری کنید.

6_ در زمانی که در حال حرکت با اتومبیل هستید شیشه های اتومبیل را بالا داده و سعی کنید تا از سیستم تهویه خودروی خود استفاده کنید.

7_ با وجود عمل به این توصیه ها ممکن است که شما همچنان با علائم حساسیت درگیر باشید. در این صورت به پزشک مراجعه کرده و از داروهای مناسب استفاده کنید./ ق پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار