دبير دفتر تحكيم وحدت دانشگاه الزهرا با بيان اينکه ماهيت انقلاب اسلامي در تضادي آشكار با آمريكا است، گفت: تمامي كانون‌‌هاي ثروت و قدرت آمريكا با سياست و نفوذ رژيم صهيونيستي اداره مي‌شود.

فاطمه خليلي دبير دفتر تحكيم وحدت دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ماهيت انقلاب اسلامي را در تضادي آشكار با منش و شيوه آمريكا دانست و اظهارداشت:‌ بدون شک خواست و تلاش دولت آمريکا در جهت براندازي نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران است.

وي در تبيين عداوت هاي دولت آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران، به تلاش‌ براي منفعل كردن نظام سياسي اسلام با به خدمت گيري گروهك‌هاي تروريستي، كمك به عراق در هشت سال جنگ تحميلي و اعمال تحريم‌ها عليه ايران اشاره كرد و گفت: صحبت از پشيماني آمريكا، نشان از ناآگاهي افراد دارد. چرا كه هويت جهموري اسلامي در تضادي آشكار منش و شيوه آمريكاست.

دبير تحکيم وحدت دانشگاه الزهرا به آگاهي مردم ايران و جهان از عوام‌فريبي‌هاي آمريكا اشاره و تصريح كرد: جنبش 99 درصدي مردم آمريکا يکي از بارقه‌هاي بارز آگاهي آنان است كه بايد از سياست هاي جنگ طلبانه و دخالت در امور داخلي كشورهاي ديگر خودداري كند.

خليلي با بيان تبعيت سياست‌هاي آمريكا از رژيم صهيونيستي گفت: كانون‌‌هاي ثروت و قدرت در آمريكا با سياست و نفوذ رژيم صهيونيستي اداره مي‌شود و تمام مواضع آمريكا تحت تاثير رژيم صهيونيستي است.

رييس دفتر تحكيم وحدت دانشگاه الزهرا در پايان خطاب به افرادي كه حرف از مذاكره با آمريكا مي‌زنند گفت: بصيرت و هوشمندي مردم ايران بالاست و مسئله رابطه با آمريكا زير سوال بردن اصول محوري نظام جمهوري اسلامي ايران است كه تنها با اين حرف‌ها به انحراف فكري خود اذعان مي‌كنند و تاثيري در تصميم مردم براي آرمان‌هاي انقلاب ندارد و انشاءالله اين نظام با اصالت بالاي خود به دست امام زمان خواهد رسيد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار