نماينده مردم اروميه گفت: دولت بايد مرحله‌ي دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها را در قالب يك لايحه به مجلس بدهد و اين قانون پس از كار كارشناسي اجرا شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نادر قاضي‌پور نماينده اروميه در نطق ميان دستور امروز خود در جلسه علني امروز(يكشنبه) مجلس ضمن بزرگداشت روز كارگر گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب شعار توليد ملي و حمايت از سرمايه‌ي ايراني را مطرح كردند، بايد از كارگران ايراني حمايت كنيم و از مسوولان و نهادها مي‌خواهم كه از حقوق كارگران حمايت كنند و قانون بازنشستگي 25 سال خدمت را كه تصويب شده است، اعمال كند.

*** قاطعانه پيگير حقوق معلمان هستيم

وي همچنين روز معلم را پيشاپيش تبريك گفت و افزود: به معلمان اعلام مي‌كنم كه به صورت قاطع و جدي پيگير حقوق آنها هستيم تا دولت تمام حقوق معلمان را بدهد.

*** لزوم توقف اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها

قا‌ضي‌پور همچنين از دولت خواست كه اجراي مرحله‌ي دوم هدفمندي يارانه‌ها را متوقف كند و ابراز عقيده كرد: اگر مي‌خواهيم كه دامداران و كشاورزان و كارگران در سال توليد ملي و حمايت از سرمايه‌ي ايراني موفق شوند دولت بايد مرحله‌ي دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها را در قالب يك لايحه به مجلس بدهد و پس از كار كارشناسي اين قانون اجرا شود و الا كمر كشاورزان، دامداران و كارگران خواهد شكست؛ صحبت‌هاي نماينده‌ي دولت در صدا و سيما و برداشت از حساب بانك‌ها خلاف قانون بود.

*** اگر در سوريه جنگ شود، قطعا به ضرر تركيه خواهد بود

نماينده‌ي مردم اروميه همچنين با انتقاد از تركيه بخاطر مواضع نادرست در قبال سوريه گفت : اگر در منطقه جنگ شود، به ضرر تركيه خواهد بود؛ در سوريه، آمريكا و اسراييل شيطنت مي‌كنند لذا نبايد با آنها هماهنگ شويم.

وي همچنين از مسئولان خواست كه جلوي خشك شدن درياچه‌ي اروميه را بگيرند.

/س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار