دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های کی روش برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت:برنامه ارائه شده توسط کی روش برای بازیهای تدارکاتی 9 مسابقه با تیم های مطرح اروپایی و آسیایی است که انجام بازی با تیم های فوتبال امارات و شیلی نهایی شده است.

محمد مهدی نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:علاوه برد 2 تیم فوتبال امارات و شیلی مذاکره با مسئولان تیم های کویت، چین، کره شمالی‌،عمان‌،ترکمنستان،‌یا گرجستان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار دادیم که هنوز برخی از آنها نهایی شده است.

نبی در ادامه اظهار داشت:برنامه های آماده سازی که در دستور کار کی روش و فدراسیون فوتبال قرار دارد را به 2 بخش تقسیم کرده ایم که بخش نخست آن از اردیبهشت سال جاری و برای دیدار با ازبکستان آغاز و تا آبان که دیدار برگشت تیم ملی با ازبکستان برگزار می شود ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت:بخش دوم برنامه های آماده سازی تیم ملی از اوايل سال 91 تا خرداد سال 92 خواهد بود و همچنین برخی از کشورها درخواست هایی را برای برگزاری دیدار تدارکاتی به فدراسیون می دهند که در صورت موافقت کی روش،‌شرایط برگزاری این دیدارها فراهم می شود.

نبی تصریح کرد:دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم فوتبال شیلی در اواسط مردادماه سال جاری و در کمپ تمرینی تیم ملی در اروپا یا ایران برگزار می شود.

نبی در پایان درباره اعترافات برخی از سرمربیان تیم های لیگ برتر در مورد برنامه های تیم ملی خاطرنشان کرد:کی روش سرمربی تیم ملی خواستار جلسه مشترک با مربیان لیگ برتر است که به زودی این جلسه را برگزار می کنیم . همچنین وی از ما خواست که جلسه ای با هیات رئیسه سازمان لیگ داشته باشد که برنامه های تیم ملی را برای انها بازگو کند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار