اثر يك بازيگر و فيلمساز بايد راهگشا براي مردم و جامعه بوده طرح واقعيت كرده و به بيراهه نرود.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، "سين مثل سريال" شب گذشته ميزبان دو هنرمند سينما و تلوزيون شيلا خداداد و محمدرضا شريفي نيا بود.

شيلا خداداد با حضور در اين برنامه گفت: سين مثل سريال برنامه خوبي است و بايد يكبار در سال برگزار شود و هنگامي كه مجموعه ها و كارهاي بازيگران مورد نقد و بررسي قرار بگيرد بنابراين بازيگران و فيلمسازان با وسواس بيشتري به كار مي پردازند.

وي با تاكيد بر اينكه بازيگري تجربه كردن زندگي ديگران است و بايد كار خوب ارائه دهيم، تصريح كرد: سين مثل سريال اگر در سالهاي بعد به اين مسئله به صورت تخصصي بپردازد بايد سريال هاي مختلف و موضوعات و ژانرهاي متفاوت در كنار هم مورد قضاوت قرار نگيرند و به هر كدام به صورت جداگانه پرداخته شود.

محمدرضا شريفي نيا با حضور در برنامه سين مثل سريال عنوان كرد: اثري كه يك بازيگر و فيلمساز ارائه مي دهد بايد راهگشا براي مردم و جامعه باشد و در آن به بيراهه نرفته و دروغ نگويد.

وي افزود: يك فيلمساز براي ساخت يك اثر بايد در نظر بگيرد كه در ابتدا براي مردم و در مرحله بعد اثري براي رشد و ارتقا ذهني مردم بسازد.

شريفي نيا در خصوص تاثيرگذاري يك اثر بيان كرد: براي تاثيرگذاري يك سريال و براي جذب مخاطب فيلمنامه ساختار و تركيب بازيگران اهميت دارد .

وي در اين باره ادامه داد: در صورتيكه تركيب بازيگران براساس فيلمنامه و ساختار اثر درست باشد آن اثر صد در صد تاثيرگذار خواهد بود.

شريفي نيا با اشاره به اينكه در حال حاضر مسائل مختلفي در جامعه وجود دارد و براي بيان آن نياز به حركت جمعي هستيم، اظهار داشت: براي حركت به سمت كمال بايد مسائل روز جامعه را مطرح كرد و دولت خود بايد براي طرح آن كمك كند تا مسائل حل شود در اين راستا بايد خاصيت انتقاد پذيري خود را بالا ببريم تا تاثيرگذارتر كار كنيم.

گفتني است، از ميان مجموعه هاي مدار صفردرجه به كارگرداني حسن فتحي، پايتخت به كارگرداني سيروس مقدم، ساعت شني به كارگرداني بهرام بهراميان، روز حسرت به كارگرداني سيروس مقدم، سه در چهار به كارگرداني مجيد صالحي، مجموعه پايتخت و مدار صفر درجه به مرحله بعدي راه يافتند.

لازم به ذكر است، شهاب حسيني بهترين بازيگر مرد براي مجموعه مدار صفر درجه و محسن تنابنده در رتبه دوم اين نظرسنجي قرار گرفت و به مرحله بعدي راه يافت.

لعيا زنگنه بهترين بازيگر زن براي مجموعه مدار صفر درجه و مهراوه شريفي نيا در رتبه دوم اين نظرسنجي قرار گرفت و به مرحله بعدي راه يافت.

سين مثل سريال ويژه برنامه اي است كه هر شب با اجراي محمد سلوكي ساعت 23:20 از شبكه اول سيما پخش مي شود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.