مشاور بسیج دانشجویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول بسیج واحد علوم و تحقیقات گفت : امید است با سرلوحه قرار دادن اتحاد ملی و انسجام اسلامی با همت و کار مضاعف یک حرکت جهادگونه و جهشی را ترتیب داده تا انشالله بتوان محور های پیشرفت و عدالت را در جامعه پایه ریزی کرد

 

 

به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی واحد علوم و تحقیقات محمدحسین پرکره علیرضا مسئول بسیج واحد علوم و تحقیقات در نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد و دولتی با اعضای کمیسیون امنیت و آموزش مجلس شورای اسلامی به لزوم پاسخگویی مسئولان کشور به افکار عمومی تاکید کرد و گفت : ما به نمایندگی از همه دانشجویان و حتی به نمایندگی از افکار عمومی این جلسه و جلسات دیگری را تدوین کرده ایم تا حرفها و نظرات مسئولان را بشنویم.

وی با بیان این مطلب که پاسخگویی مسئولان باید صریح و شفاف باشد افزود: کلی گویی و پرهیز مسئولان از پاسخ صریح به افکار عمومی نکته ای است که پیشرفت و عدالت را به تاخیر می اندازد.

دانشجوی ممتاز واحد علوم و تحقیقات و پژوهشگر نمونه کشور، به دهه پیشرفت و عدالت اشاره کرد و گفت: شاخص و محور پیشرفت صداقت و صراحت است و برای اینکه پیشرفت کنیم ابتدا باید تعارف را با خودمان کنار بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به همگرایی بیش از پیش دانشجویان دانشگاههای کشور و در راس آنها بسیج دانشجویی دانشگاه ها بر محور پیشرفت و عدالت اشاره کرد و ادامه داد: ما با سرلوحه قرار دادن اتحاد ملی و انسجام اسلامی با همت و کار مضاعف یک حرکت جهادگونه و جهشی را ترتیب داده ایم تا انشالله بتوانیم محور های پیشرفت و عدالت را در جامعه پایه ریزی کنیم.

جلسه مسئولان بسیج دانشجویی با وزیر علوم در آینده ای نزدیک

پرکره به ادامه روند جلسات مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور با مسئولان کشوری اشاره کرد و گفت: بعد از جلسه با دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جلسه با اعضای کمیسیون امنیت مجلس و همچنین این جلسه که با محوریت مدیریت دانشگاه آزاد در گذشته و امروز که برگزار شد؛ جلسه ای را نیز به حول و قوه الهی با وزیر علوم در آینده ای نزدیک خواهیم داشت.

همچنین در این جلسه محمد ابراهیم بهرامی، مدیر رسانه های سازمان بسیج مساجد و محلات کشور حضور داشت که با اشاره به لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم تصریح کرد: پاسخگویی مسئولان به مردم به قدری اهمیت دارد که امام خامنه ای یک سال را به این نام ناگذاری کردند.

این پژوهشگر و محقق به هوشیاری ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت به سمت پیشرفت و عدالت با توجه به وضعیت بغرنج اقتصاد جهانی یک همت و عزم همه جانبه را می طلبد که مطالعات ما این عزم را در میان مردم مثبت ارزیابی می کند و با تکمیل این پازل از سوی دولت؛ امید است دهه ای پر فروغ را داشته باشیم./ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار