معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران با بيان اينكه بعضي افراد از مذاكره با آمريكا دم مي زنند گفت: در هر مذاكره اي بده بستاني هست، ما از آمريكا چه چيز را مي‌خواهيم بگيريم.

سردار محمد علي آسودي معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران درگفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ارزيابي خود ازعملكرد آمريكا درقبال ايران را با توجه به اقدامات ضد انساني و ضد اسلامي آمريكا كاملاً منفي خواند و افزود: مواضع آمريكا در قبال ايران حتي قبل ازانقلاب نيز كاملاً منفي و خصمانه بوده است.

وي با بيان اينكه آمريكا پيوسته نگاه تحقيرآميزي به ملت و كشور ايران داشته است، افزود: آمريكايي‌ها پيوسته خود را در جايگاه برتر دانسته و خواهان سروري بر ملت ايران بوده اند اما به لطف خدا انقلاب اسلامي، اين تفكر آمريكايي را كاملاً با شكست مواجه كرد.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه تأكيد كرد: ملت ايران با رهنمودها و هدايت‌هاي حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ماهيت اصلي و مواضع آمريكا را شناخته و طي سه دهه گذشته شاهد توطئه‌هاي مستمر و حمايت‌هاي بي شائبه با دادن اعتبار و بودجه وامكانات توسط آمريكا به ضد انقلاب بوده‌اند.

سردار آسودي اظهار داشت: از اوايل انقلاب، آمريكا پيوسته درحال طراحي توطئه هاي مختلف مانند كودتا و نفوذ درسازمان ها وارگان ها براي ضربه زدن به انقلاب بوده است و به همين جهت، دانشجويان خط امام و مردم حقيقت‌جوي ما به لانه اين توطئه ها يعني سفارت آمريكا رفته و با تصرف اين مكان به دنيا نشان دادند كه نام سفارت پوششي براي اقدامات خصمانه آمريكا عليه ملت ايران بود.

وي با اشاره به طراحي توطئه هاي مختلف آمريكا عليه ايران، پيش از آغاز جنگ تحميلي و در مناطقي مانند گنبد، كردستان، آذربايجان و سيستان، عنوان كرد: آمريكا به علت ماهيت تروريستي خود از تمامي اقدامات گروهك هاي تروريستي مانند منافقين حمايت كرده است و ملت ايران قرباني واقعي جنايات تروريستي آمريكا هستند.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه با يادآوري حادثه تروريستي 7 تير و انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي؛ تأكيد كرد: شهادت افرادي نظير شهيد مظلوم بهشتي و هفتاد و دو تن از بهترين ياران انقلاب، شهيد رجايي، شهيد باهنر و هزاران شهيد و جانباز در سطوح و طبقه هاي مختلف انقلاب بيانگر مظلوميت ملت شريف ايران در مقابل توطئه هاي شيطاني آمريكاست.

سردار آسودي با اشاره به تجهيز و حمايت رژيم بعثي و ترغيب صدام به جنگ عليه ايران از سوي آمريكا، تصريح كرد: آمريكا حتي مانع كمك هاي بين المللي و اقدامات بشر دوستانه برخي كشورها در پايان جنگ تحميلي به ايران شد و پس از جنگ تحميلي نيز آثار اقدامات ضد ايراني آمريكا در جنگ نيمه سخت و بسياري از فتنه هايي كه روي داد و همچنين در طي چند سال اخير در جنگ نرم و دادن اطلاعات و امكانات به دشمنان انقلاب به وضوح به چشم مي خورد.

وي تأكيد كرد: بي پروايي و گستاخي دولتمردان آمريكايي به جايي رسيده كه رئيس جمهور، وزير خارجه و حتي مجلس آمريكا در مسائل داخلي كشورمان دخالت مي كند و با صادركردن بيانيه از دشمنان نظام اسلامي و اقدامات ضد ايراني حمايت مي كنند.

سردار آسودي با بيان اينكه آمريكا طي سي سال گذشته از هيچ توطئه‌اي عليه ملت ما و انقلاب اسلامي ما فروگذار نكرده است، تصريح كرد: آمريكا ثابت كرده است كه به هيچ وجه قابل اعتماد نيست و همانگونه كه امام خميني(ره) امريكا را شيطان بزرگ ناميدند، مردم ما به خوي شيطاني آمريكا پي برده اند؛ آنها حتي نشان دادند كه نه فقط براي ملت ما بلكه براي انسانيت نيز شيطاني بزرگ هستند.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه اظهار داشت: بعضي افراد از مذاكره با آمريكا دم مي زنند يا واقعاً نمي فهمند و يا خود را به نفهمي مي‌زنند چون در هر مذاكره اي بده بستاني هست، ما از آمريكا چه چيز را مي‌خواهيم بگيريم. گذشت سي سال از انقلاب اسلامي و خود كفايي ما از جهات مختلف توسط دانشمندان و ملت سرافراز ايران نشان داده است كه ما به هيچ چيز از آمريكا نياز نداريم.

سردار آسودي با بيان اينكه آمريكا اكنون چيزي براي مبادله ندارد و درحال فرو پاشي است، تصريح كرد: امروز آمريكا با مشكلات شديد اقتصادي، اجتماعي، سياسي و نظامي روبروست و مسئولان آمريكايي خود معترف اند كه اقتدار لازم را ندارند، ما نيز حاضر نيستيم چيزي به آمريكا بدهيم ارزش ها، انسانيت، اسلاميت، ولايت و شهداي ما به هيچ وجه قابل معاوضه نيستند.

وي با اشاره به نظرسنجي هايي كه در نقاط مختلف جهان ازجمله آمريكا انجام شده، اظهار داشت: آمريكا و چهره‌هاي سياسي اين كشور هم اكنون منفورترين نظام و چهره ها در بين تمام كشورهاي جهان هستند.

سردار آسودي، مواضع آمريكا عليه انقلاب اسلامي را حركتي عليه همه آزادگان جهان خواند و افزود: در هر نقطه اي كه شرارت، جنايت و خونريزي وجود دارد رد پاي آمريكا نيز ديده مي شود؛ در قضايايي مثل كشتار شيعيان بحرين، ناآرامي هاي سوريه، ترور دانشمندان هسته‌اي ايران و تحريم هاي مختلف هميشه دست آمريكا در كار است.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه، گفت: امروز انقلاب اسلامي ايران به عنوان نقطه مقابل آمريكا در بهترين شرايط خود قرار دارد رهبري ما با اقتدار انقلاب را پيش مي برند، عشق و ارتباط مردم ما با انقلاب و رهبري روز افزون است و انتخابات مجلس نهم مثالي خوب براي نشان دادن اين پيوند است.

سردار آسودي اظهار داشت: به قول حضرت امام خميني(ره) آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند، هرچند كه بخواهد با اقداماتي مثل آوردن سپر موشكي در منطقه خودي نشان دهد.

وي نجات آمريكا از گرفتاري هاي خودساخته را مستلزم دست برداشتن اين كشور از مواضع استكباري دانست و خاطرنشان كرد: دوران سلطه گري و قدرتمندي آمريكا مدت زيادي است كه به پايان رسيده و جهان جهان ديگري است؛ مردم امروز بيدار و آگاهند و ديگر تن به بردگي نخواهند داد./ ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار