مديريت و برنامه ريزي جديد در انيميشن ايران باعث افزايش كيفيت آثار و روند رو به رشد توليدات انيميشني شده است.

مهدي خرميان كارگردان انيميشن "ملوچ" به خبرنگار

حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: انيميشن ملوچ با تكنيك عروسكي تك فريم درباره‌ي شخصيتي به نام آرش و عروسك او به نام ملوچ است كه از شبكه دو سيما در حال پخش است.

وي افزود: اين انيميشن با جنبه هاي تربيتي و روانشناسي براي خردسالان سعي در آموزش از طريق داستاني و به صورت غيرمستقيم براي كودكان دارد.

خرميان عنوان كرد: مجموعه انيميشن ملوچ مسائل تربيتي مربوط به خردسالان نظير نحوه ارتباط آن ها با ديگران و ترس از تاريكي را مطرح مي‌كند.

اين كارگردان با اشاره به اين مطلب كه در چند سال اخير جريان جدي و حرفه اي در توليد انيميشن ايران اتفاق افتاده است، اظهار داشت: توليد انيميشن هايي مانند ملوچ تاثير زياد و بسزايي را در ادامه اين جريان داشته است.

وي خاطرنشان كرد: با مديريت و استراتژي جديد در سال هاي اخير در ايران با افزايش كيفيت آثار و روند رو به رشد توليدات انيميشن روبرو هستيم.

گفتني است، حامد مهريزي زاده، صنم امامي نويسندگان، ليلا خليل زاده كارگردان، اژدر دلداده، شيوا حسين پور، انيماتوران، امين سعيدي تصويربردار، مريم زينل زادگان ساخت عروسك، محمد حيدري، اميد كيايي ساخت دكور محسن موسوي افكت با تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا از عوامل اين انيميشن هستند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار