مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: شعار امسال كه مقام معظم رهبري عنوان کردند، ديدگاه مردم نسبت به مصرف كالاهاي ايراني را متفاوت خواهد کرد.

محمد حسين پركره مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به اهميت مصرف کالاي داخلي اظهارداشت: خريد كالاي وارداتي و توجه نكردن به توليدات داخل کشور، همچون ويروسي اقتصاد کشور را بيمار خواهد کرد.

وي در ادامه به بحث خدمات پس از فروش اشاره کرد و کم توجهي توليد کنندگان داخلي به اين امر را يکي از عوامل عدم رغبت براي خريد کالاي داخلي عنوان کرد.

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات تصريح کرد: قطعا شعار امسال كه مقام معظم رهبري عنوان کردند، ديدگاه مردم نسبت به مصرف كالاهاي ايراني را متفاوت خواهد کرد و تمايل و گرايش مردم به خريد كالاهاي ايراني بيشتر مي شود.

محمد حسين پركره با اشاره به کيفيت كالاهاي خارجي نسبت به نوع داخلي آن، افزود: توجه به كيفيت كالاها و افزايش نظارت بر توليدات و عرضه کالاي باکيفيت يکي ديگر از راهکارهاي ايجاد ميل براي مصرف کالاي ايراني است.

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات با بيان اينکه بعضي توليد كنندگان داخلي كالاهايي را توليد مي كنند كه قدرت رقابت با با كالاهاي برتر دنيا را دارد، خاطرنشان کرد: اين امر حاكي از آن است که صنايع داخلي پتانسيل توليد کالاي با کيفيت را دارند.

پرکره درپايان گفت: اگر بحث رقابت و نظارت را توام با هم مطرح كنيم؛ مشكلات مطرح شده برطرف خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار